ویرگول
ورودثبت نام
نیما حسن زاده
نیما حسن زاده
خواندن ۲ دقیقه·۴ ماه پیش

کارفرمای خوب رو حلوا حلوا کنیم | نیمانُت ۲

به عنوان شخصی که بیشترین قسمت زندگی شغلی‌اش رو در قالب یک فریلنسر مشغول به کار بوده، این‌رو از من بپذیرین که کارفرمای خوب واقعا نعمته و باید حلوا حلواش کرد!

کارفرمای خوب فقط برای یکی دو سه ماه کار کردن نیست، کارفرمای خوب برای یه عمر زندگی شغلی مفیده!

اما کارفرمای خوب کیه؟

کارفرمای خوب، کسی‌ه که بهت بها میده. کسی‌ه که برای کارت ارزش قائله. کسی‌ه که بهت فضا میده تا آزادانه جلو بری. کسی‌ه که راهت رو نمی‌بنده و به‌جاش باک ماشینت رو پر می‌کنه تا با سرعت بیشتری حرکت کنی.

من به چنین شخصی میگم کارفرمای خوب!

خیلی مهمه که وقتی داری برای چنین شخصی کار می‌کنی، متوجه‌اش باشی و با نیروی دوبرابری کار کنی، چون پاداشش رو می‌گیری.

پاداشی که میگم منظورم فقط بعد مادی نیست، چه بسیااار کارفرماهای خوبی داشتم که از لحاظ مالی از همه پروژه ها و کارفرماهای دیگه برای من آورده کمتری داشتن، اما من رو پیشرفت دادن! پیشرفتی که به طور غیرمستقیم درآمد من رو n برابر کرده!

اینو بدون که وقتی چنین کارفرمایی پیدا می‌کنی، انگار از سمت خدایان بهت یک هدیه الهی داده شده! شانس برای اینکه خودت رو نشون بدی، ارتقا بدی و بتونی بری به لیگ بالاتر و بهتر!

فرض کن تا الان داشتی تو دسته 2 بازی می کردی، الان وقتشه بیای تو لیگ برتر! فقط به شرطی که حواست به کارفرمای خوبت باشه.

حتی من پیشنهاد می‌کنم کارفرماهای درِپیت رو بندازی یه گوشه، درآمد کمتر رو به جون بخری و شیش دونگ متمرکز بشی روی کسب نتیجه‌های بهتر، برای کارفرماهای خوب.

نمی‌دونم هدف تویی که داری این پست رو می‌خونی چیه، ولی هدف من فقط پول نیست. هدف من شبکه سازی قدرتمندتره، هدف من پیشرفت و یادگیری‌ه، هدف من کارکردن بدون دغدغه دخالت بی‌جاست. اینا همه مواردی هستش که فقط با یک کارفرمای خوب حاصل میشه.

پس اگر به چنین آدمی برخورد کردی، حواست باشه که از دستش ندی، چون شاید «شانس دوبار درِ خونت رو نزنه!»

* برای خوندن همه نیـمانُت‌ها >>> اینجا بزن (اگر خوندی و حال کردی، دنبالم کن.)

نیمانُتکارفرماکارمندفریلنسرپیشرفت شغلی
نیمچه پزشک + نیمچه دیجیتال مارکتر |‌ ازونجایی که علاقه خاصی به بُعد پزشکی خودم ندارم، اینجا از تجربیاتم کار در فضای دیجیتال مینویسم. (وبسایت: https://niiimahz.com)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید