ویرگول
ورودثبت نام
نیلوفر عارضی
نیلوفر عارضی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

آکروبات باش تا زنده بمونی

It's the time
It's the time


اخ‌جون بازهم تونستم خودمو سورپرایز کنم!

به نظرم همین یه جمله برای بیان این هفته کافیه.

ما آدم‌ها گاها برای به دست آوردن چیزهایی زور میزنیم که اصلا به دست آوردنی نیستن، بلکه اکتشافین.

این هفته باز هم بهم ثابت شد سفر درون، سفر تمام نشدنییه. تو باید همیشه تو مسیر باشی مقصد نداره. هیچ وقت نباید وایسی. هیچ وقت نباید دست از مسیر بکشی هیچ وقت نباید فکر کنی که راه تموم شده و تو به مقصد رسیدی.

وجود دوستام باعث شده که من دوباره به این سفر برگردم.

و از این اتفاق به شدتتتتتتت راضی‌ام

گوگل یا کتابا همیشه جواب هر سوالی رو ندارن یه وقتایی باید جواب سوالتو از ری اکشن آدم‌‌های اطرافت بگیری

و یه وقتایی هم از درون خودت. حتی یه وقتی جواب یه سری سوال‌ها تو شناختن آدم‌هست.

شناختن بقیه موهبتیه که از دو سال پیش به دستش آوردم. این بهم کمک می‌کنه آدم انعطاف پذیرتری باشم.

من برای خودم انعطاف رو انطباق تعریف میکنم یا بهتره بگم هنر تطبیق.

روزها می‌گذره و ما فقط تعداد محدودی گزینه پیش رومون داریم که هیچ المانی برای سنجشون بهمون داده نشده. نگاه من به زندگی شاید یکم دارک به نظر برسه اما همین نگاه بهم کمک کرده بتونم زندگیمو زندگی کنم.

زندگی کردن کار سختیه. نیاز به درک عمیقی از مفهوم زمان داره. زمان وجود نداره اما همین وجود نداشته‌اش هم ارزشمندترین چیزیه ما داریم. حالا می‌تونیم به درک بالاتری از واژه حقارت برسیم.

واژه‌ها، فقط واژه هاهستد که مستقیم‌ترین تاثیر رو روی زندگی ما می‌ذارن. فقط واژه‌ها.

اگر حواست جمع باشه از کلمه کلمه آدم‌ها می‌تونی به ذاتشون پی ببری البته که کافی نیست. علاوه بر گوش تیز به نگاه ریزبین هم احتیاج داری.

در هر انسان، هر واژه حس متفاوتی رو ایجاد می‌کنه هرچند که برای هر کلمه‌ای معنای واحدی تعریف شده باشه.

این روزها بیشتر از قبل به اطرافیانم توجه می‌کنم. به حرکات بدنشون، میمیک‌های صورتشون و به حرف‌هاشون. آگاهی همون چیزیه که هر کس برای لذت بهش احتیاج داره. با فهمیدن آدم‌ها و با توجه کردن بهشون میتونی به آگاهی از خودت برسی میتونی به سفر درونت برگردی یا اگر حتی شروعش نکردی دست به کار شی.

این هفته به نوعی دومین هفته من در آسود بود. اونجا بودن رو دوست دارم چون باعث میشه جنگجوی وجودم روشن بشه. حسی که خیلی وقت بود بهش نیاز داشتم. خطرناکه. کنترل کردنش سخته و البته برای خودم به شدت آسیب رسانه. اما نیازه.

آسود یه سبک جدید زندگی برا منه. انگار اومده که از من نیلوفر قوی‌تری بسازه. اومده که پرونده های نیمه تموم منو تموم کنه اومده که منو به زندگیم برگردونه. اومده که به من درس صبوری بده.

و من امروز برای همه این اتفاق‌ها، کاملا آماده‌ام.

پس بزن بریم.

#تراوشات_مغز_نیلوفری

زندگیقهرمان درونانعطاف
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید