ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه نوری نژاد
فاطمه نوری نژاد
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

رابطه شگفت انگیز نقاشی و افزایش اعتماد به نفس

رابطه شگفت انگیز نقاشی و افزایش اعتماد به نفس
رابطه شگفت انگیز نقاشی و افزایش اعتماد به نفس

سلام رفقا

بزارید از اینجا شروع کنم که من یه هنرجوی بازنشسته داشتم که سالها بازرس بوده و مو رو از ماست می کشیده و با همین دید به آموزش های من توجه می کرد و با دقت تمام نکات رو زیر ذره بین می ذاشت یه روز بهم پیام داد که ازت ممنونم گفتم چرا گفت من با یادگیری نقاشی اعتماد به نفسم بالاتر رفته

من برام خیلی عجیب بود کسی که شغلی داشته که کارهای دیگران را زیر ذره بین گذاشته چطور از اعتماد به نفس پایین رنج می برده و چون از دید من یه همچین شغلی حتی اعتماد به نفس کاذب می خواد .

اما وقتی جریان جالب تر شد که تعداد بیشتری از هنر جوهام هم همینو گفتن این شد که من رفتم دنبال اینکه چه رابطه ای بین یاد گیری نقاشی و افزایش اعتماد به نفس وجود داره و چطور می شه که با نقاشی اعتماد به نفس افراد افزایش پیدا می کنه؟

تازه تو این تحقیق فهمیدم که چقدر وجود اعتماد به و نفس و خودباوری لازمه و علاوه بر کودکان بزرگسالان نیز به اون احتیاج دارن به همین دلیل مقاله ای تو سایت آکادمی آرت آنا منتشر کردم که مفصل در این باره و راهکارهای افزایش اعتماد به نفس با نقاشی توضیح دادم اما اگه بخوام خلاصه ای از اون مقاله براتون بگم اینه که

اعتماد به نفس باعث می شه دید مثبت تری به زندگی داشته باشیم رشد فردی و اجتماعی بیشتری داشته باشیم در جامعه بهتر دیده بشیم و حس رضایتمندیمون از زندگی بیشتر بشه که نقاشی کردن علاوه بر اثرات مثبت دیگه ایی که تو زندگی داره به طور شگفت انگیزی اعتماد به نفس و خود باوری ما را بالا می بره

همین که یه طرح ساده رو بکشی و هر بار اونو بهتر و بهتر کنی و با جمع هنر مندان در ارتباط باشی و پیشرفت خودتو ببینی معجزه می کنه چه برسه به این که راهکارهایی که گفتم رو انجام بدی و از زندگیت لذت بیشتری ببری

اگه می خوای این مقاله رو بخونی سرچ کن آکادمی نقاشی آرت آنا و تو بخش مقالاتش حتما بخون حتی برای کودکان هم موثره

با تشکر از شما فاطمه نوری نژاد

اعتماد به نفسنقاشیخودباوریآموزش نقاشی
طراح چهره و مدرس طراحی چهره به صورت چشمی برای کودکان و بزرگسالان که از طریق سایت آکادمی آرت آنا می تونی ببینی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید