ویرگول
ورودثبت نام
امید حدیدی
امید حدیدی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

iGuide پشتیبان هوشمند فروشگاه شما.



بعد از یه مدتی که توی زمینه هوش مصنوعی مولد داشتم کار میکردم دیدم که خیلی از سایتها‌ی که دارم با اونها کار میکنم و پشتیبانی دارن به مشتریانشون میدن، مشکلات زیادی توی چت با پشتیبانی دارن، اطلاعات ضعیف، برخی پاسخگویی نادرست، زمانبر بودن فرایند و اینکه نمیتونستن مشاوره درستی بابت اینکه من چه محصولی رو میتونم بر اساس نیازم انتخاب کنم بهم بدن. پس من چیکار کردم؟ (همشون رو بیکار کردم?).

https://www.producthunt.com/posts/iguide


هوش مصنوعی این روزها داره همه‌جا رو میگیره و من هم گفتم، خوب چه بهتر که ابزاری باشه تا به مشتریان به صورت هوشمند پشتیبانی بده و به اونها کمک کنه. این ابزار میتونه هزینه سایتها رو برای منابع انسانی کاهش بده، پشتیبانی اونها رو دقیق‌تر و سریع‌تر کنه و همینطور حس خرید درست و خوبی رو به مشتریان فروشگاه‌ها بده.

iGuide ابزاری که با استفاده از اون شما میتونید یک پشتیبان هوشمند و همه‌کاره رو به فروشگاه شما بیاره.

مهم نیست که چه نوع سایتی داری، خبری، فروشگاهی، آموزشی و ...

این ابزار با دریافت کردن اطلاعات فروشگاه شما و محصولات موجود بر روی فروشگاه شما شروع میکنه با مشتریان شما صحبت کردن و پاسخ دادن به سوالاتشون، و بر اساس نیازهای مشتریان میتونه بهترین محصول برو برای خرید به اونها پیشنهاد کنه تا حس خوبی خرید مطمئن از سایت شما همیشه توی ذهنشون قرار بگیره. (دیگه قرار نیست سایت شما رو فراموش کنن?).

و نکته مهم، به صورت میانگین هزینه یک شخص که به عنوان پشتیبان سایت برای مشتریان استخدام کنید ۶ میلیون تومنه، اما این ابزار به صورت رایگان روی سایت شما فعال میشه و شروع بع کار میکنه.

حالا اگه دوست داری این ابزار رو تست کنی و از اون استفاده کنی میتونی اینجا بیای و توی اون ثبت‌نام کنی و از اون استفاده کنی.

https://iguide.darkube.app/

خوشحال میشم که توی product hunt هم به من feedback بدی. دمت گرم دوست من.

https://www.producthunt.com/posts/iguide



هوش مصنوعیمنابع انسانی
یه برنامه نویس پرتلاش و جستجوگر. عاشق برنامه نویسی و یادگیری چیزای جدید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید