ویرگول
ورودثبت نام
Omid Nabizadeh (Bookworm)
Omid Nabizadeh (Bookworm)
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

من نابغه هستم!!!!

سلام من امید نبی زاده هستم 19 ساله و دانشجوی علوم کامپیوتر از دانشگاه آزاد واحد تهران غرب


همونطور که این معرفی نامه یک خطی نشون میده من دانشجوی علوم کامپیوتر هستم که حتما کنجکاو هستید که فرقش رو با مهندسی کامپیوتر بدونید( یک رشته بین رشته ای که میشه ترکیب دو رشته ریاضی محض و مهندسی کامپیوتر (بیشتر شاخه هوش مصنوعی)و خب وقتی اسم ریاضی محض میاد ترس تو دل آدم میفته از بس که درساش منطقی و دوست داشتنیه) خب حالا همه این حرفایی که زدم به چه درد میخوره؟


من عاشق برنامه نویسی هستم مخصوصا حوزه دیتا ساینس (خسته شدیم از بس من من کردی خب حرفتو بزن!!!!) البته که کل این نوشته از من هستش پس حالا حالا ها باید تحمل کنید این من من گفتن هارو


دیروز که از این سایت به اون سایت درگیر ارسال رزومه برای کارآموزی بودم در سایت دانشکار که وارد کمپین شده بود(یعنی تعداد شرکت هایی که نیرو جذب میکرد بیشتر شده بود و روی تست های شخصیت شناسی تخفیف گذاشته بود) وارد شدم و با ناامیدی تمام گشت میزدم( از بس که کارفرما های گرامی غالبا یا بی پاسخ میذاشتن یا رد میکردن درخواست کار رو ) وارد قسمت تست های شخصیت شناسی شدم
به علت تخفیفی که دیروز خورده بود تست های IQ و EQ رایگان بود و منم از فرصت استفاده کردم
نتیجه تست ها منو به شدت شوکه کرد از 60 سوال IQ همه رو درست جواب دادم و به من لقب نابغه رو داد و به هوش هیجانی من درصد 86 رو داد که به قول خودش عدد بالایی بود


من که تا نیم ساعت بعد از دیدن نتیجه به شدت گنگ و گیج بودم بابام در زد و اومد تو(راستی خونه تنها بودم!!!!) نفس نفس زنان اومد داخل و نایلون های خرید رو روی پیشخوان آشپزخانه گذاشت
من که سعی میکردم هیجانات خودمو نشون ندم به بابام گفتم:
(بابا تست IQ دادم ........ نتیجش شد 136 یعنی نابغه)
من که توقع داشتم بابام خیلی تعجب کنه یا اینکه خوش حال بشه کاملا سرد گفت:
(آها آفرین)
خیلی خورد تو ذوقم بعدش که نشستم و فکر کردم (البته من درحالی که موزیک تو گوشمه و راه میرم فکر میکنم و نشستن صرفا اصطلاحه) چند تا نکته یاد گرفتم:
  • 1)چیزی به اسم نابغه وجود نداره (یعنی اون تستی که هر کسی نمیتونه جواب کاملا درست بده و تو جواب دادی کشکه؟):
  • بله کشکه چون همش یک سری الگو یابی سادس که هرکسی(دقت کنید میگم هرکسی) میتونه از پسش بر بیاد فقط باید بیشتر ریاضی کار کنه(اصلاح میکنم با عشق ریاضی کار کنه)
  • 2)مهمترین عاملی که انسان ها رو ناراحت میکنه توقعه من فقط چون از پدرم توقع واکنش متفاوتی داشتم ناراحت شدم پس سعی میکنم از این به بعد نسبت به همه چیز شگفته زده بشم(از کتاب های فلسفی یاد گرفتم که هر چی بیشتر سوال بپرسی و بیشتر تعجب کنی بیشتر از منجلاب نادانی بیرون میای)


بماند به یادگار از تابستان سال اول دانشگاه(دوره کارشناسی)

نابغهکارآموزیدانشجوبرنامه نویسیدلنوشته
دانشجو هستم(فارغ از رشته دانشگاهی واقعا دانشجو هستم) و گاهی آموزه ها و دلنوشته هایم را با شما درمیان میگذارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید