ویرگول
ورودثبت نام
♦ P⩑R§Δ ♦
♦ P⩑R§Δ ♦
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

خالکوبی اجباری(ویرایش شده)

سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه.



یه جمله ی معروف هست که میگه:"دنیا دوروزه، یه روزش برای تو و یه روزش بر علیه تو"

ولی به نظر من روز سومی هم وجود داره. روزی که برای همه سود داره. روزی که بدون توجه به نژاد و رنگ و اصالت و دین و... با هم زندگی میکنیم.

عشق چیزی نیست که همیشه باشه ولی باید باشه. واجبه که باشه. ولی همچنان "این نیز بگذرد"

بله ... همینه... روی پیشونیم خالکوبی میزنم "این نیز بگذرد". شاید اینطوری ناراحتی ادما کمتر شد.شاید دیگه برای چند متر مربع خاک، با هم نجنگن.

چه ارزشی داره؟

این همه کشور گشایی به چه دردی میخوره؟

اسم یه قسمت باشه ماداگاسکار و اسم یه قسمت باشه اندونزی(!) به چه دردی میخوره؟ ارزش داره بخاطر اینا، با هم بجنگیم؟

خدا اگر میخواست، زمین رو مرز بندی شده به انسان ها میداد، ولی چون میدونست یه روزی همین مرز های انسانی هم از بین میرن، چنین کاری نکرد.

زمین ما هم میگذرد... زمین تا ابد قابل سکونت نیست. ولی خدا رو شکر تا اون زمان زنده نیستیم که نابودی زمین رو ببینیم.

چقدر وقت داریم؟ چند ثانیه؟ چند روز؟ چند سال؟! همش رو میشه تو دو ثانیه از جلو چشمات رد کرد. درست هنگام مرگت. پس بیاید کاری کنیم که حداقل از یه ثانیش لذت ببریم. از کارایی که تو اون یه ثانیه کردیم.

همچنان این نیز بگذرد. نه جنگ ابدی میمونه نه صلح. نه دوستی و نه دشمنی. نه محبت و نه بد رفتاری.

من جمله ی " این نیز بگذرد" رو خالگوبی میکم ولی نه روی پیشونیم. روی جایی که هم خودم ببینم و هم تو و هم بقیه ی مردم.

روی این متن خالکوبی میکنم. متنی که برای اینده ی بهتر زمین نوشته شده. آینده ای بهتر برای من، برای تو، برای ما...

https://www.aparat.com/v/v6Dpe/%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9_%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88_%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF_ZAYN_%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85_Dusk_Till_Dawn_%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3_%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C

موزیک ویدئو:Dusk till Dawn


پست قبلیم:(پیشنهاد میشود برای مطالعه)

https://vrgl.ir/WGASB

پ.ن: من روز تولدم(۲۶ اردیبهشت) یه درخت کاشتم. این فرهنگ رو جا بندازید لطفا.

مسابقه ی دست اندازحال خوبتو با من تقسیم کناین نیز بگذرددرخت هم بکاریددنیا ارزش این چیزا رو نداره
"یه دختر بلد نیست خط چشم بکشه، من چرا زندم"
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید