ویرگول
ورودثبت نام
♦ P⩑R§Δ ♦
♦ P⩑R§Δ ♦
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

ویروس پخش میشود!

سلام سلام

چطورید؟

خب مث ک یکی ی چالش گذاشته (یعنی کی بوده؟ ????)

کی بود؟ ??

یکی ک گفت کرم من بود ?

کی اینو میگی اصولا؟ ?

عاها فضانورد خاموش(میدونم دارک میشه تاریک نمیخواد ب من زبان یاد بدید ممنون :/ اصلا دلم میخواد بگم خاموش اعععع اذیت نکنید دیگه ??)

پست وی:

ویروس!

بله

اولا ک سالگرد ورودت ب ویرگول مبروکککککککک ??????????????

دوما از همینجا و همین تریبون ورودمون به سال 2022 رو تبریک میگم و لطفا حواستون باشه یه جایی سوتی ندید دیگه 2021 نیستیم ? (از این جهت میگم که من تا ترم دوم کلاس هشتم هنوز فکر میکردم هفتمم همش سوتی موتی میدادم ???(موتی چیست؟ ?(نوعی ماموته؟ ??(نمیدونم فهمیدید ب منم بگید ¯/_(ツ)_\¯ ))))

پیو?....بوم ?
پیو?....بوم ?


خب بسه دیگه بریم سر چالش ??? (وجدان: آخیش بلاخره اومد پایین سرمون داشت درد میگرفت یواش یواش. من: ببند :/ برو تو اتاقت ب کارای بدت فکر کن ظرفا رو هم امشب تو بشور حالا ک اینطوره. وجدان:اره دیگه همیش همین کارو بلدی بکنی زورت بیشتره هی زور میگی بچه پررو ??‍♂️ من: گمشو :/ افنر :/ )(خوددرگیر هم خودتونید ???)(وای چقدر زر میزنم ????)(هان چیه ساتو؟ فکر کردی فقط خودت میتونی پرانتز باز کنی ببندی باز کنی ببندی باز کنی باز کنی بازکنی باز کنی بازکنی بازکنی بازکنی بازکنی ببندی ببندی ببندی ببندی ببندی ببندی ببندی ببندی ???) (کرموعم خودتونید ????)(همه ی نفرینات و افشاح هم دایورت داده میشه به خود سازنده ی چالش یعنی ساتو ?(مدرک دارم این پایین میزارم ??‍♂️??))(خداوکیلی جمع اوری خیریه هم مث جمع اوری نفرین هام بود الان یه خیریه ی معتبر جهانی داشتم ??‍♂️??)

باشه باشه نزنید اومدم پایین ???

اینم مدرک کاملا واضح ??? خودش گفت ب من ربطی یوخ ?
اینم مدرک کاملا واضح ??? خودش گفت ب من ربطی یوخ ?


خب

این شما

و اینم چالش

??
??

به به ??????????

خب بریم سراغ معرفی

خب من میدونم بقیه هم میدونن

چیزی به ارامبخشی اهنگ فقط اهنگه

پس...

اهنگ معرفی میکنم

خب

واییییییی

نرو سمیه

تا اینجای پستو خوندی بقیشم بخون سمیه

چه چشایی داری سمیه وای ???

نه نه ببخشید اشتب شد ???

بی مزه هم خودتونید ???

خب نه جدی یه چندتایی اهنگ معرفی میکنم:



Christmas Tree - V

خب کریسمس بدون اهنگش نمیشه اصلا؛ و با اینکه کی پاپ دوست ندارم انچنان، ولی میخوام سنت شکنی کنم و این اهنگ رو از تهیونگ بزارم. خداوکیلی خیلی خوشگل بود دلم نیومد نزارم ???

دانلود آهنگ Christmas Tree از V تهیونگ با ترجمه

بعدیییییی



Lil Nas X - AM I DREAMING (Ft Miley Cyrus)

دلار بکش ?
دلار بکش ?

خوشگل و جذابه. همین.

متاسفانه هیچ لینکی برا پخشش پیدا نکردم هرچی پیدا کردم برای ایران بسته بود ( ???) بعله دیگه اینجا ایرانه رو باید بکنن تو چشمون هرجور هس ?

بیاید دانلود کنید:

لینک دانلود جهت راهت تر بودن کارِتون

بعدیییییییییی


Zevia - till death frees me

این اهنگ هم جذاب بود دیدم حیفه تو لیست نباشه.

https://soundcloud.com/user-283009038/till-death-frees-me-zevia?si=571d5991ea8741f78de3b88fbdd7183d&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

جهت دانلود هم:

میتونید از اینجا دانلود کنید جهت راحت تر بودن کارِتون

بعدیییییییییییییی



Imagine Dragons & JID - Enemy

JINX
JINX

حرفی ندارم بگوشید.

دانلود اهنگ enemy از imagine dragons (resamusic.ir)

خب دیگه بسه پررو میشید ???

نه پ میخواستی تا صب ادامه بدم :|

خب

امیدوارم خسته نشده باشید و خوشتون اومده باشه...

ام

همین دیگه

سال نو تون هم مبارک مجدد.

سال خوبی داشته باشید ایشالله.

این تجهیزات رو هم براتون میزارم اگر خواستید برش دارید برید سراغ ساتو ??? (پیس پیس ساتو. خودت بردار اینا رو استفاده کن برا دفاع ب درد میخوره ???)

تبرشوووووو ??????
تبرشوووووو ??????

بعله دیگه

نفرات بعدی هم من لوندرفانتزی و متین رو دعوت میکنم.

همین

11:00
11:00
ویروسچالشساتوکرم ریزیهمین
"یه دختر بلد نیست خط چشم بکشه، من چرا زندم"
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید