ویرگول
ورودثبت نام
paree.s
paree.s
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

السلام العیکم یا ویرگولیه(از ساحل ندزدیدم)

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
چطورین ؟
خوبین؟
خوشین؟
چه خبر مبرا ؟
من نبودم بی من خوش گذشت؟
خب حالا هرچی!!
چرا هیومن دیلیت اکانت زده؟
بقیه کی هستن که دیلیت اکانت زدن؟
چرا دیلیت اکانت زدن؟



بنده خودم چون انصافا پینترست رو جای زیبایی می دانم اونجا پیدا میشم?
ولی بازم ویرگولی هستم?
و اینترنت گرامی باید صرفه جویی شود تا به پایان امتحانات برسد??
ولی خب دیگه باید بسوزیمو بسازیم:/
اندر احوالات ویگولیان چطور است؟
کرم هایتان هنوز تمامی ندارد؟
بروید و جایی برای ریختن کرم هایتان پیدا کنید!!
و البته سوتی ترین سوتی سال میرسد به...
همکلاسی گرامی...



قضیه از این قراره که سر کلاس دبیرمون ازش می پرسه و اون جواب نمیده !بعد دبیرمون میگه فلانی و فلانی و فلانی صفر گرفتند! ایشون هم پیام رو خواسته برای دوستش فروارد کنه اما توی گروه کلاسی فروارد کرده زیرش هم نوشته «اوکی بای?✋?» و اینگونه بود که گند زد کلا به تمام کلاس هر چقدر هم خواست جمعش کنه نتونست که نتونست!!



دومین سوتی ترین سوتی سال می رسد به...
خودم?✋?



این یکی قضیه از این قراره که اومدم اعلام حضور کنم که به جای اینکه بگم «سلام پری اس خسته نباشید»
گفتم «سلام پری نباشید»!!
پری اس = اسم و فامیل
پری=اسم



همین دیگه سوتی دیگه ای نداشتیم?✋?

اخه ببینین من هر وقت میام یه پست بنویسم تا اسمشو می نویسم همش یادم میره ??‍♀️??‍♀️ الان من چی بنویسم یکی بگه من چی بنویسم؟؟

خب یه ایده پیدا کردم بریم خط بعد



راجب عهد نامه میا چیزی شنیده اید؟
خب اگر نشنیدید بشنوید:/
این عهد نامه از این قرار است که باید فقط هر کرم ریزی را تا یک پست ادامه دهیم و نه بیشتر یا کمتر برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید!

https://virgool.io/@esi.liar/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D8%A7-gsetrq7ohchf

البته بنده شخصا معتقدم میا اینجا هیچ کاره بوده و اسی خان فکر باز و پر ایده ای دارند!!!

خب صد در صد چون خواهرمه!! برید و عهد نامه رو امضا کنید!!



امتحانات شما کِی پایان می یابد؟
مال ما تا یک ماه دیگر هوراااااااااااااااااااااااااااااا??

البته همین یه ماه اندازه ی یک قرن طول خواهد کشید تازه ماه رمضان هم هست دیگه هیچی:/



خب دیگه زیادی حرف زدم برم و دفعه بعد باید ایده هامو یادداشت کنم بعد پستو شروع کنم ولی مطمئنم که از روی کاغذ پاک خواند شد!!!
منم از این به بعد می خوام از جملات سنگین و پرمعنا ته پستام بزارم همانند میا!!
و دوم اینکه برام ارزوی موفقیت کنید امتحانمو گند نزنم اونم چی؟
ادبیات??☹

بای بای






























































برین دیگه منتظر چی هستین؟

تگ خوانی رو هم تمام کنید چیه این بازیه کثیف!؟

(یکی نیست به خودم بگه تو ام داری می خونی تگا رو ها!!)



و عکس بی ربط!!
و عکس بی ربط!!


بای!

تگ خوانی یک بازی کثیف استتموم کنید این بازی کثیفوخدایا یکی به داد من برسه با این امتحانعهدنامه میا
Always the poet, never the poem=))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید