ویرگول
ورودثبت نام
paree.s
paree.s
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

روانی...

آهنگ bad at love

_نشنیدم؛چی گفتی؟

+من بمیرمم حاضر نیستم از تو یکی معذرت خواهی کنم!

سرشو بیشتر به دیوار فشار دادم و با پوزخندی جواب دادم

_اوه عزیزم

زور میزد که سرشو از زیر دستم بکشه بیرون

دستشو بیشتر به سمت بالا فشار دادم

+بس کننننننننننن

دردش با درد شکستن استخون فقط یکم فاصله داشت

با همون پوزخند توی گوشش زمزمه کردم

_تصمیمتو بگیر دوتا راه حل داری
یک ازم معذرت خواهی کنی و التماس کنی جونت رو ببخشم
دو با شکنجه بمیری

و قهقه ای شیطانی سر دادم

+باشه باشه، ببخشید لطفا منو نکش

_چی گفتی نشنیدم؟

_لطفا ولم کننننننن، منو ببخش غلط کردم

دست هایم را برداشتم و ولش کردم

+ببخشید لطفا منو نکش،معذرت میخوام جون منو ببخش

صورتش در اشکاش غوطه ور شده بود

انداختمش رو زمین

کلتمو برداشتم و درست توی سرش نشون گرفتم

_بدو ...

درحالی که بلند میشد گفت + تو روانی ای

و شروع به دویدن کرد

نیشخندی زدم

_یک روانیه زنجیره ای

و ماشه را کشیدم...


حال خوبتو با من تقسیم کنمسابقه ی دست اندازبا من بازی نکن من یه روانیه زنجیره ایم همتونو زنجیره ای روانی میکنمروانی زنجیره ای
Always the poet, never the poem=))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید