ویرگول
ورودثبت نام
paree.s
paree.s
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

ویدیو: اولین عشق من!

های گایزز!

بازم من ،اولیویا!

امروز با یه خبر خیلی خوووب اومدم که سوپرایزتون کنممم!

امروز برای اولین بار من عاشق شدمممممممممم!

اسمش مکسه

نه نه نه اشتباه برداشت نکنین

مامانم بعد سااااااالها اجازه داده یه سگ ناناز داشته باشم ?

مکس مکس

بیا اینجا ببینم پسر خووب

اخه ببینینش چقد نازه ??
اخه ببینینش چقد نازه ??

خب موضوع ویدیو ی امروز هم این بود که عشقمو معروفی کنم هم اینکه بهتون بگم چرا حیوونا رو به آدما ترجیح میدم!

خب با اولین دلیل شروع کنیم که چون قابل اعتمادن:

حیوونا قابل اعتمادن و میتونی بهشون راجب هرچیزی حرف بزنیو مطمئن باشی که به کسی نمیگه :/

ولی آدما، هیچ وقت نمی تونی بهشون اعتماد کنی همیشه احتمال داره بهت خنجر بزنن و ممکنه قهر کنین و همه ی چیزایی که بهشون گفتی توی کل دنیا منتشر میشه!

دومن اینکه هیچ وقت قضاوتت نمیکنن!

اونا هیچ وقت نمیگن رنگ پوستت اینه یه همش تو اتاقتی یا اینکه خیلی ساکتی حرف میزنی یا هرچی!
حتی اگه چند وقت باهاشون بازی نکنی یا به یکی دیگه بسپری بهشون غذا بده منتظرت میمونن تا برگردی و باهاشون بازی کنی!

ولی باز هم ما ادما رو داریم که فقط قضاوت میکنن یارو با فلانی حرف زده توی خیابون دیدمش داشت بند کفششو میبست!
اگه هم باهاشون یه روز نری خرید؛ معلوم نیست چیکار میکنه که نمیاد خرید حتما یه کار مهم داره اصن کی از من مهمتره؟

سه هم اینکه اونا برای چیزایی که دادی سپاس گذارن نه اینکه برای چیزایی که ندادی ناسپاس!

انسان هام که...

چهارم : اونا هرموقع که دوست داشته باشی باهات بازی میکنن همیشه هستن رفیق سختیا هم هستن؛ شاید نتونن دلداریت بدن ولی همین که پیشت باشن خیلی خوبه بهتر از اینه که بیشتر از این که نمیاین هم زجر بکشی!

ولی ادما فقط برای خوبی خودشون کار میکنن چه بخوان چه نخوان!حتی اگه دقت کنین توی فیلم من پیش از تو خیلی دختره خودخواهه، اون داره زجر میکشه چرا باید زنده بمونه؟

اینم دلایل من برای اینکه حیوون ها از آدما بهترن و در آخر :

You can count on me like 1, 2, 3

تو میتونی روی من حساب کنی مثل 1,2,3

I'll be there

من اونجا خواهم بود

And I know when I need it

و من میدونم که وقتی لازم داشتم

I can count on you like 4, 3, 2

میتونم روی تو حساب کنم مثل 4,3,2

You'll be there

تو اونجا خواهی بود

'Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah

چون این جاییه که دوستا به درد میخورن ،اوه اره

خب فراموش نکنید کانالمو ساب اسکرایب کنید و زنگوله اش رو هم بزنید!

https://www.tarafdari.com/node/1058965
اولیویاویدیو های اولیویاگاهنامه ی شماره 20 دست اندازحال خوبتو تقسیم کن
Always the poet, never the poem=))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید