ویرگول
ورودثبت نام
paree.s
paree.s
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

ویدیو: تنهایی یا در جمع؟

های گایز

دوباره منم ، اولیویا

موضوع این ویدیو : تنهایی یا در جمع

خب اگه منو بشناسین خوب صددرصد منو آدم بی اعتماد به نفس و گوشه گیر و ساکت میبینین اما اینطور نیست

من خیلی هم شادو شنگولو اینطور چیزام و این که اصلا تو جمع نیستم دلیل نمیشه که اعتماد به نفس نداشته باشم

راستش اتفاقا وقتی بخوام میتونم جلوی صد هزار نفر سخنرانی کنم ولی مشکل این نیست میدونین قضیه اینه که نمیخوام.

نمیخوام همش جلوشون حرف بزنم ازشون خوشم نمیاد

ترجیح میدم سرم تو کار خودم باشه و بهتره اوناهم سرشون تو کار خودشون باشه

احتمالا شما هم بیکارو تنها باشین که این ویدیو رو میبینین و شایدم منتظر دوست جونی اتون هستین:/

ولی من اگه جاتون بودم هیچ وقت بهش اعتماد نمی کردم حتی اگه از اول زندگیم بهترین دوستم باشه!

به آدما نمیشه اعتماد کرد بلا استثنا هرکدومشون یه جوری تنهاتون میزارن

تا بوده همین بوده !

تازه این فقط یکی شه
فک کنین تمام رازاتو بدونه!
انبارشصهبنمتگضشخثئز

من ترجیح میدم تنها بمونم !

اصلا فکرشو بکن اونقد یه نفر شخصیتت رو بشناسه که بتونه تمام حرکاتت رو حدس بزنه!

به هرحال فقط بهترین دوست نیست من کلا از بیشتر آدما خوشم نمیاد!

همشون آدم رو قضاوت میکنن هرچی بهتر بشناسنت بیشتر ازت انتظار دارن!

اقا من همینم که هستم قرار نیست عوض بشم پس به جای اینکه عیبام رو بگی یا منو همینجوری قبول کن یا هم نکن و به راهت ادامه بده!

نه برای من سختش کن نه برای خودت!

به هرحال این نکته رو هم فراموش نکنیم که:

We all need that someone who gets you like no one else

ما همون به یکی نیاز داریم تا بیشتر از همه هوامونو داشته باشه

Right when you need it the most

درست وقتی بهش بیشترین نیازو داریم

We all need a soul to rely on, a shoulder to cry on

ما هممون به یکی نیاز داریم تا بهش تکیه کنیم، یه شونه برای گریه هامون

A friend through the highs and the lows

یه دوست در سختی ها و خوشی ها

I’m not gonna make it a-la, la-la-la-la-la, la, la-la-la-la-la, ‘lone

من قرار نیست این مسیرو تنها پشت سر بزارمش

I’m not gonna make it a-la, la-la-la-la-la, la, la-la-la-la-la, ‘lone

من قرار نیست این مسیرو تنها پشت سر بزارمش

لینک اهنگ رو هم زیر ویدیو می زارم اهنگ قشنگیه گوشش کنید حتما!

اگه براتون سواله که چرا همیشه توی ویدیو هام حد اقل یه آهنگ میخونم یا معرفی میکنم به خاطر اینکه خیلی آهنگ دوست دارم!

و فراموش نکنید کانالمو ساب اسکرایب کنید و زنگوله اش رو هم بزنید

https://englishtipsforyou.com/%D8%AA%D8%B1%D8%AC%D9%85%D9%87-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%88-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-alone-pt-%D8%A7%D8%B2-ava-max/


اولیویاویدیو های اولیویاگاهنامه ی دست انداز شماره 19حال خوبتو تقسیم کن
Always the poet, never the poem=))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید