ویرگول
ورودثبت نام
paree.s
paree.s
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

ویدیو: دیزنی؟

های گایز

دوباره اولیویا با یه ویدیو ی دیگه

موضوع امروزمون دیزنی هست

این موضوع رو از روی یه آهنگ برداشتم که طبق معمول آخر ویدیو براتون میخونم

خب دیزنی خوب یا بد؟

بعضیا میگن دیزنی خوب نیست چون فقط جنبه ی خوب زندگی رو نشون میده و منم با اون دسته موافقم

هممون هم میدونیم که اخر سیندرلا و داستانای دیگه خوب تموم نمیشه

همیشه اتفاقات به نفع ما نیستن

دیزنی فقط میگه بیا و منتظر شاهزاده ی رویاهات باش بعد تا خوبی و خوشی زندگی میکنین

البته ناگفته نماند آخرین سینمایی های دیزنی پیدا کردن راه خودته ولی بازم اخرش به خوبی و خوشی تموم میشه

ولی باید دیزنی بدی های دنیا رو هم به بچه ها نشون بده،البته من کیم که حرفی بزنم!

همه ی ما خاطره های زیادی با دیزنی و برنامه هاش داریم و همه ی برنامه هاش رو بار ها دیدیم، بعد وقتی نوبت بقیه میرسه سعی میکنیم از راه به درش کنیم (ما یه همچین اعجوبه هایی هستیم?✌?)

خاطراتمون:)
خاطراتمون:)

دیزنی خوبی ها و بدی های خودش رو داره اما داستاناش پایان بد ندارن، هیچ فیلمی اخرش پایان بد نداره:/

و این یکی از دلایلی که مجموعه کتاب مدرسه ی افسانه ای رو دوست دارم هر سری این کتابا با پایان خوش تموم میشه اما هیچ پایان خوشی موندگار نیست و برای همین یه سری کتاب دیگه بعدش میاد!

در کل نیومدیم راجب کتابا حرف بزنیم

هرکی نظر خودشو داره دیگه ولی من به نظرم باید چندتا فیلم با پایان بد هم داشته باشیم ?

و کلام اخر:

I’m mad at Disney, Disney

من از دست “دیزنی” عصبانیم

They tricked me, tricked me

اونا منو گول زدند، به من کلک زندند

Had me wishing on a shooting star

من آرزو می کردم که یه ستاره دنباله‌دار داشته باشم

But now I’m twenty something

اما من الان بیست و چند سال دارم

I still know nothing

من هنوز هیچی نمی دونم

About who I am or what I’m not

در مورد اینکه من کی هستم یا چی نیستم

فراموش نکنین کانالمو ساب اسکرایب کنین و نظراتتونو بنویسید.

https://ritmapp.ir/salem+ilese/mad+at+disney


پ.ن: این اخرین ویدیو ی منه امیدوارم لذت ببرین:)


اولیویاویدیو های اولیویاحال خوبتو تقسیم کناخرین ویدیو
Always the poet, never the poem=))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید