ویرگول
ورودثبت نام
paree.s
paree.s
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

ویدیو: عشق؟

های گایز

اولیویا دوباره اینجاست

موضوع امروز: عشقه

خب اول اینکه شاید بعضیاتون عشق رو قبول دارین و بعضیاتون ندارین و این چیزیه که من از عشق میدونم و نظر من راجبشه و لطفا خودتون نظرتون راجب عشق رو در قسمت کامنت ها بنویسید خیلی دوست دارم بخونمشون

خب بریم که داشته باشیم

بع نظر من عشق یه چیز دوست داشتنی و در عین حال عذاب آوره

و راستش من فکر میکنم هیچ عشقی به خوبی و خوشی تموم نمیشه

مگر خیلی شانس بیاری و جزو اون 0/0001 درصد باشی

ولی در کل اخرو عاقبت خوبی نداره و همه شکست عشقی میخورن :|

تازه اینم هست که اخرش ضربه میبینی دیگه!

عشقت میمیره تو که نمیتونی باهاش بمیری:/

به نظر من در کل عشق چیز خوبی نیست و من تاجایی که میتونم ازش دوری میکنم

در اخر:

I'm a Mess, I'm a loser

من اشفته عم،من یه بازندم

I'm a hater, I'm a user

من یه متنفرم (کسی که از بقیه متنفره) من یه سو استفاده گرم

I'm a Mess for your love, it ain't new

من برای عشقت آشفتم،و این موضوع چیز جدیدی نیست

I'm obsessed, I'm embarrassed

وسواس دارم ، خجالت می کشم

I don't trust no one around us

من به هیچ کی در اطرافم اعتماد ندارم

I'm a Mess for your love, it ain't new

من برای عشقت آشفتم،و این موضوع چیز جدیدی نیست

فراموش نکنین نظراتتونو کامنت کنین و کانالمو ساب اسکرایب کنین و زنگوله اشم بزنید.

https://lyrichub.ir/bebe-rexha-im-a-mess/


اولیویاویدیو های اولیویاگاهنامه ی دست انداز شماره 20حال خوبتو تقسیم کن
Always the poet, never the poem=))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید