ویرگول
ورودثبت نام
paree.s
paree.s
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

ویدیو: قضاوت؟

های گایز

اولیویا برگشته با یه ویدیو ی دیگه

موضوعمون قضاوته

این موضوعمون جزو موضوعات وایرلی هست ولی ما میخوایم به یه روش دیگه نگاش کنیم

این موضوع از یه خاطره برداشته شده پس بزارین اون رو براتون اول تعریف کنم (نه اونقدرا هم دیر)

چندین وقته ویدیو ها ی قضاوت نکنیمو درک کنیم همه جا هست، و هزار نفر کامنت میزارن که اره درسته همه قضاوت میکنن و اینا

چندروز پیش من یه پست دیگه دیدم، یه فرد بود که چند تا پیرسینگ کرده بود و بعد از اون یه نفر ادا شو در اورده بود، و توی کامنتا چی شده بود؟

دقیقا !

همه برگشته بودن گفته بودن:

_واقعا خیلی پرسینگ زدنا داره خطرناک میشه???شاید دفعه بعد رو کف پاشون پرسینگ بزنن یا تو پلکشون هیچی بعید نیس??

+خدا عقل الان اون دوتا میله دراز تو دهنت چیکار میکنه شیطونه میگه برم عین سگ با سیخ بزنمش

*خو مرض دارن اینجارو پرسینگ میزنن اسکلن بمولا

#ده آخه مجبورین به خودتون آلیاژ وصل کنین اسکلا??????

@یه سریا به دنیا اومدن شور یه چیزیو در بیارن??

خب من هم صددرصد یک کامنت جنجالی نوشتم و فرستادم و خوشبختانه بعد از فرستادن اون کامنت یه سریا فهمیدن اومدن کامنت گذاشتن زیر پست که به خودش مربوطه ولی قبلش هیچ کامنت اینجوری ای نبود!

(و صددرصد فقط اینا نبود یه سری بسیار جنجالی و پر فحشم بود که من دیگه اونا رو ترجیح دادم نفرستم)

و البته این رو هم ذکر کنم که یک نفر با دلایل منطقی گفت پیرسینگ اشتباهه و اینا

خب این پیرسینگ رو خودش انتخاب کرده و انتخاب خودشه ما چرا قضاوت میکنیم ،انتظار داریم که بقیه قضاوتمون نکنن ولی خودمون بقیه رو قضاوت میکنیم؟

چه انتظارا!

حداقل قضاوت میکنین ادبو رعایت کنین، شما تا حالا شده کسی رو قضاوت کنین و بعد بفهمین اونجوری نبوده و پشیمون بشین؟

شما نمیدونین که توی زندگی بقیه چی میگذره و چرا یه همچین کاری کرده و البته خودکشی هم با این فرقی نداره

البته پیرسینگ و این ماجرا فقط یه مثال بود و من بدی ها و مشکلات پیرسینگ رو نگاه نمیکنم و فقط منظورم اینه که ما انقدر به بقیه میپریم که قضاوت نکنیم ؛ خودمون میتونیم قضاوت بکنیم؟

و در اخر میخوام متن کامل این اهنگ رو بخونم:

Do you know me?

آیا منو میشناسی؟

Really know me?

واقعا منو میشناسی؟

You have opinions about my opinions

تو درباره عقیده های من دیدگاه هایی داری

About my music

درباره موزیکم

About my clothes

درباره لباسام

About my body

درباره بدنم

Some people hate what I wear

بعضی از آدما از لباسایی ک من میپوشم متنفرن

Some people praise it

بعضی هاشون تحسینش میکنن

Some people use it to shame others

بعضی از آدما ازش استفاده میکنن تا باعث خجالت بقیه بشن

Some people use it to shame me

بعضی ها ازش استفاده میکنن تا باعث خجالت خودم بشن

But I feel you watching

اما من حس میکنم شما دارین نگاه میکنی

Always

همیشه

And nothing I do goes unseen

و کاری نیست که شما نبینین

So while I feel your stares, your disapproval or your sigh of relief

پس مادامیکه ک من حس میکنم تو خیره شدی، از سر نارضایتی یا خیالی آسوده

If I lived by them, I'd never be able to move

اگه من بر اساس اون نگاه ها زندگی میکردم هیچوقت قادر ب حرکت نبودم

Would you like me to be smaller, weaker, softer, taller?

دوست داری من کوتاه تر و ضعیف تر باشم یا مهربون تر و بلند تر؟

Would you like me to be quiet?

دوست داری من ساکت باشم؟

Do my shoulders provoke you? Does my chest?

آیا شونه های من تو رو تحریک میکنه؟ سینم چی؟

Am I my stomach? My hips?

و شکمم؟ رون هام؟

The body I was born with

این بدنی ک من باهاش ب دنیا اومدم

Is it not what you wanted?

آیا چیزی نیست که تو میخواستی؟

If I wear what is comfortable, I am not a woman

اگه من ی لباس راحتی بپوشم، در اونصورت زن نیستم

If I shed the layers, I'm a slut

اگه من خودم باشم، در اونصورت از نظر تو ی هرزه ام

Though you've never seen my body, you still judge it

با اینکه تو هیچوقت بدن منو نمیبینی، بازم قضاوتش میکنی

And judge me for it

و منو ب خاطرش قضاوت میکنی

Why?

چرا؟

We make assumptions about people based on their size

ما فرضیاتی بر اساس سایز آدما درست میکنیم

We decide who they are

ما تصمیم میگیریم اونا کین

We decide what they're worth

ما تصمیم میگیریم اونا چقدر می ارزن

If I wear more, if I wear less

اگه بیشتر لباس بپوشم یا کمتر

Who decides what that makes me? What that means?

کی تصمیم میگیره این منو ب چی تبدیل میکنه؟ معنیش چیه؟

Is my value based only on your perception?

آیا ارزش من بستگی ب درک و مشاهده تو داره؟

Or is your opinion of me

یا نظرات شما راجب من؟

not my responsibility

مسئولیت من نیست

فراموش نکنین نظراتتونو به اشتراک بزارین و کانالمو ساب اسکرایب کنید.

https://www.tarafdari.com/node/1967966


اولیویاویدیو های اولیویاحال خوبتو تقسیم کن
Always the poet, never the poem=))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید