ویرگول
ورودثبت نام
paree.s
paree.s
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

ویدیو: من کیم؟

های گایز

بازم منم اولیویا!

موضوع این ویدیو: من کیم؟

خب احتمالا منظورمو فهمیدین و فکر میکنین که میخوام دوباره همون چیزی رو بهتون بگم که هزار نفر دیگه بهتون گفتن

خب از همین اول برای رفع شکتون باید بگم شما دقیقا درست فکر میکنین!??✌?

من دقیقا قراره همونو بگم خب !

راستش دیروز یه گند بزرگ زدم و به بابام گفتم خیلی وقته مدرسه رو پیچوندم و دیگه نمیرم حالا اگه همینجا تموم میکردم حرفمو خیلی هم عالی اما متاسفانه ادامه دادم و حتی گفتم بین بچه ها مواد پخش میکنم ???‍♀️

بعد هم با عصبانیت رفتم توی اتاقم و اونجا بود که فهمیدم چی گفتم!

خب و تمام شب تا الان داشتم فکر میکردم که برای چی یه همچین حرفایی زدم و میدونین موضوع بحثمون راجب این بود که مدرسه چطوره و چخبر؛ البته فقط با این شروع شد و بعد کم کم به جاهای باریک کشید!

و میدونید به چه نتیجه ای رسیدم ؟ به اینکه نمیتونم به بابام بگم که من ازشون خوشم نمیاد!

ولی خب این منم و این طرز فکرمه!

چرا باید از گفتنش به اونم بابام بترسم؟

همینه که هست و قرار نیست تغییر کنه چون من دوسش دارم و فقط همین مهمه و همه قراره بمیرن و کسی قرار نیست یادش بمونه حرفاتو کاراتو پس هرکار دوست داری بکن و خوش باش همین!

و میدونین من عالیم و هیچ مشکلی ندارم که بخوام تغییرش بدم نه باطنم نه ظاهرم به نظرم بهترین آدم دنیام و همین برام کافیه!

so let me tell you 'bout my little secret

پس بزار در مورد راز کوچکم بهت بگم

I'm a little crazy underneath this

من کمی بیشتر از اینا دیوونم

Underneath this

بیش از اینا

Do you ever feel like a misfit

تا حالا احساس کردی انگار بدخلقی

Everything inside you is dark and twisted

هر چیزی که درونته تاریک و پیچیده هست

Oh, but it's okay to be different

ولی اشکالی نداره متفاوت باشی

Cause baby so am I (So am I, so am I, so am I)

چون عزیزم منم همینطور ( منم همینطور ، منم همینطور ، منم همینطور )

Do you ever feel like an outcast

تا حالا احساس کردی انگار از همه طرد شده

You don't have to fit into the format

حتما نباید که با همه جور در بیایی و بخاطرشون خودتو تغییر بدی

Oh, but it's okay to be different

ولی اشکال نداره متفاوت باشی

Cause baby so am I (So am I, so am I, so am I)

چون عزیزم منم همنیطور ( منم همینطور ، منم همینطور ، منم همینطور )

بهتره تا بابام کاری نکرده برم بهش بگم قضیه چیه!

یادتون نره ساب اسکرایب کنین و زنگوله ی کنارشو بزنید!

https://ritmapp.ir/ava+max/so+am+i


اولیویاویدیو های اولیویاگاهنامه دست انداز شماره 19حال خوبتو تقسیم کن
Always the poet, never the poem=))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید