ویرگول
ورودثبت نام
paree.s
paree.s
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

کلاس طلوع 1 و عجایب آن!

السلام و العلیکم

گفتم بیام یکم از حال و احوالات ویرگول بپرسم و براتون یه چیزایی بگم و برم

اومدم راجب کلاسمون بهتون بگم برو که بریم:


کلاس طلوع 1

شلوغ ترین کلاس مدرسه به طوری که همش با هم حرف میزنیم و هیچکیم به معلم گوش نمیده :

"دبیر زیست+ شما توی همه ی کلاسا همینقدر حرف میزنید؟

دانش اموز عزیز_ جز کلاس *دبیر عربی* بله!"

*قهقهه*

حالا این *دبیر عربی* کی هست!
یه مدت زمان کوتاهی پارسال بهش میگفتیم گوزمه!
ولی به مرور زمان این صفت زیبا از گوز (!) تغییر پیدا کرد و جهش یافته تر شد جوری که الان میگیم

"_اَه باز این ...(سانسور)....فلان فلان شده اومد "

حالا این خوبمونه بعضیام میگن

"_ حوصله ی این *بوق* *بوق* که خیلی *بوق*ه رو ندارم :"/

+ والا لامصب خیلی *بوق*ه یادته دیروز بهم چی گفت؟

_ داداش جلوش واسا نیا اینجا *بوق* نباف

+ من اگه *بوق*شو داشتم تاحالا گفته بودم *بوق*شو ندارم دیگه ندارم

_ پسر نیستی که *بوق* داشته باشی"

*قهقهه*

خلاصه دیگه ما اینیم؛ همیشه کلاسمون در هم تنیده است و هیچکی نمیفهمه چی به چیه!

البته صبحا من همیشه خوابم، مخصوصا کلاس اولو که کامل خوابم ماشالله به خودم!

وقتیم که سر یه سوالی بحث میشه همه معلمو میزارن کنار خودشون با هم بحث میکنن سوال که حل شد نتیجه رو به معلم اعلام میکنن میرن بعدی، به سادگی!

حالا ای کاش به همینا خلاصه میشد!

از این بحثا که گذشتیم میرسیم به صندلیای کلاسمون!

ما صندلیامون تکیه بعد هرکی یکی داره هر چند نفرم یکی بر میدارن که مثلا کیفاشونو همه رو همون میزارن (البته من پارتیم کلفته همیشه دوتا دارم فقطم بر خودم)

بعد هیچ وقت میای داخل کلاس شبیه دیروز نیست جز مثلا دو سه تا که اصلا تغییر نمیکنن در کل تو یه زنگ بیای میبینی این یکی اون وره این یکی این ور بعد زنگ بعدش این یکی اونوره اون یکی اینور :|

بحثای بچه های کلاسمون که دیگه خدان!!!!

یه روز داشتم از یکی از گوشه های کلاسمون میگذشتم که شنیدم دو نفر دارن راجب این بحث میکنن که گوشی شوهراشونو بگردن یانه :|

یکی میگفت من که میگم باید گوشی مردا رو گشت خیلی خیانتکارن!

اون یکیم جواب میداد من نمیگردم حق داره حریم شخصی داشته باشه تو خودت دوست داری حریم شخصیتو زیر پا بزاره؟

قبل از هیچ حرف دیگه ای یکی گفت : من که میگم ما خودمون خیانتکار تریم باید مردا گوشیامونو بگردن !!!

خدارو شکر دیگه بحث به درازا نکشید و همینجا همه موافقت کردن ?!

خب جدا از اون جرئت حقیقتایی که اگه بخوام بگمشون فقط چند کلمه ی "و" و "اما" و... میمونه خیلی کلاس باحال و پایه ای داریم

البته الان که اینو مینویسم دوباره مدرسه انلاین شده و دیگه از هیچ کدومه اینا خبری نیست :|

خدا کنه فقط تا اخر هفته باشه بعد دوباره حضوری شیم :|

یاد بگیرین هر گردی گردو نیست :|
به بین ابی تا زرد هر رنگی باشه بهش نمیگن سبز :|
هر رنگ کمرنگی کرمی و سفید نیست :|

پ.ن: البته ما از حرف زدنای سرکلاسمون حتی تو "بستر" اسکای رومم نمیگذریم ???

پ.ن2: میدونستین چنگیز خان مغول تمام وقایع مهم زندگیش توی سال خوک بوده؟

اول میگویی : در دنیا فقط من هستم!
بعد میگویی : در من دنیایی هست!
و در نهایت میگویی : نه دنیا هست، نه من هستم!

کتاب ملت عشق / الیف شافاک /صفحه 352


مدرسه مامدرسه شمامدرسه انهاطلوع 1و دیگر هیچ
Always the poet, never the poem=))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید