ویرگول
ورودثبت نام
parinaznajafizadeh
parinaznajafizadeh
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

لوگو پفکی

از بچگی عاشق پفک بودم ، هر روز واسه خودم یه پفک کوچیک میخریدم و فارغ هر اتفاقی اززندگی لذت میبردم،این علاقه با من بزرگ شد و دیگه همه میدونن که من خیلی پفک دوس دارم .

تو هر موقعیت و یا حتی برای ابراز علاقه واسم پفک میخرن.

مهمونی خونوادگی بود که بعد مدتها همه دور هم جمع شده بودیم ، اینبار نوه ها هم تو جمعمون بودن

حدود ۱۵ نفر ، لینا لوله ای تازه وارد بازار شده بود

۲بسته بزرگ خریده بودیم ، دور هم با لذت و تعریف خاطرات بچگی مشغول خوردن پفک

ناگهان یکی از نوه ها خلاقیتش گل کرد و با پفک واسمون اشکال هندسی درست میکرد .

وای چه لحظه ای بود

لبه هر اسنک و با آب دهنش خیس میکرد و به بعدی میچسبوند

یسری از خنده روده بر شدن

یسری چشاشون و میبستن که نبینن

یسری هم مشغول تست و همراهی با کوچولوی جذاب


لوگوپفکخاطره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید