ویرگول
ورودثبت نام
یلدا
یلدا
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

dawn breaks

امروز پر از احساس زنده بودنم. و جدیدا خیلی زندگی رو دوست دارم.

و می‌ترسم که روزی بیاد و من زندگی رو دوست نداشته‌باشم. آخه بدترین چیز اینه کاری رو انجام بدی که دوستش نداشته‌باشی و نگه داشتن برق چشما تو اینجور موقع‌ها خیلی سخته.

امروز عاشق آسمون شدم. با نگاه بهشون احساس بزرگی می‌کنم. احساس می‌کنم من خیلی ارزشمندم که می‌تونم همچین چیزهایی رو ببینم و ازشون لذت ببرم. احساس عشق زیادی نسبت به خودم پیدا می‌کنم. چون می‌تونم زیبایی هارو ببینم و درکشون کنم. آخه عشق ورزیدن کار راحتی نیست.

اگر بخوام تو یه لحظه برای همیشه زندگی کنم. همون موقعیه که خیلی اتفاقی پرنده‌ها رد شدن و من تونستم ببینمشون. یادمه دفعه قبل از پنجره اتاقم از پشت پرده دیدمشون ولی ایندفعه تونستم ازشون عکسم بگیرم.

برای همین احساس می‌کنم خیلی خاصم که تونستم دوبار در زمان درست در مکان درست باشم.

زندگی‌مون خیلی وقت‌ها اینطوری بنظر می‌رسه. تو این دوره کوتاه زندگی چیزهای ارزشمندی رو می‌بینیم و لمسشون می‌کنیم، ولی بعضی موقع چیزهایی که دوستشون داریم، در زمان درستی به سمتمون نیومدن و متعلق بهمون نیستند. انگار الان فقط بهمون آسیب می‌زنند، دردناکه و خیلی درد داره. شاید بهترین راه اینه که رهاشون کنیم و صبر کنیم.

نمی‌دونم چجوری باید با این درد کنار اومد و به زندگی ادامه داد.

ولی میدونم که حتی اگه این روزها نفسمون بند اومد و چشمامون جا رو نمی‌دید، بازم باید ادامه بدیم. آخه ابرها هم بااینکه خیلی وقت‌ها کسی نگاهشون نمی‌کنه ادامه می‌دن و می‌رن جلو.

ListentoGivenYorugaakerubynamminon#SoundCloud

Nemurenakutemo yoru wa akeru

حتی اگه نتونم بخوابم، خورشید طلوع می‌کنه...

Sore wo boku wa nagameteiru

حتی اگه من بهش خیره شده باشم.

Kawatteku koto owatteku koto

یه چیزهایی تغییر می‌کنن،‌ یه چیزهای تموم می‌شن..

Hajimatteku koto

و چیزهای دیگه شروع می‌شن.

Kimi ga inakutemo yoru wa akeru

حتی اگه اینجا نباشی، خورشید طلوع می‌کنه.

Hanareta temo yagate mata tsunagu

الان دست‌هام خالیه ولی یه روزی دست‌های یه نفر دیگه رو می‌گیرم.

Nagai yoru no hate ni hito wa hikari wo shiru

آخر یه شب تاریک متوجه روشنایی می‌شم..

Dakara kowakutemo ikite yukeru

برای همین حتی اگه ترسناک باشه به زندگی کردن ادامه می‌دم.

Hi ga noboreba mata arukidasu

وقتی خورشید می‌تابه، دوباره به راه رفتن ادامه می‌دم.

Hora mou sugu yoru ga akeru

ببین، خورشید دیگه داره طلوع می‌کنه.

Dakara daijoubu

پس همه‌چیز درست می‌شه.



منبع ترجمه:

animedl.ir


این آهنگ برای انیمه given هست. این آهنگ از زبون کسی نوشته‌شده که تاریک‌ترین روزهاشو سپری کرده و حالا می‌خواد به بقیه هم جرئت رهایی رو بده.

پ ن: این پست خیلی قدیمیه و الان تو پیش‌نویسام پیدا کردم و دوست داشتم حس اونموقعم رو باهاتون به اشتراک بذارم.


عشق ورزیدنزندگیابرهاgiven animeادامه‌دادن
در تمنای خود درون
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید