ویرگول
ورودثبت نام
گتاپ ؛ رسانه ی «فرهنگ» و «کتاب»
گتاپ ؛ رسانه ی «فرهنگ» و «کتاب»
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

ای به فدای چشم تو ...

این چه نگاه کردنست!
این چه نگاه کردنست!

چند وقت پیش بود که برای عکاسی ، رفته بودم به یکی از روستاهای قدیمی اطراف ؛ همینطور که غرق مناظر و خانه های کاهگلی و زیبای روستا بودم ، یکی از اهالی صدام زد و بهم گفت که از الاغ ما عکس نمیگیری ؟ ؛

گفتم کو ؟

گفت : اوناها ، اونجاست ؛ توی طویله !

رفتم در ِ طویله که بسته بود ؛ لنز دوربینم را از حاشیه درِ کهنه و چوبی عبور دادم ؛ فضای درون تاریک بود ؛ نورسنجی کردم ؛ تنظیمات اولیه را انجام دادم و بدنبال الاغ گشتم.

و این اولین شاتی بود که ثبت شد ؛

و تنهاییِ الاغی که چشمانش عجیب سخن میگفت!


داستان عکس منداستان عکسروز جهانی عکاسیعکاسیتنهایی
عـمـق نـگرانی‌هـای مـا،نشـان دهنده‌ ی اندازه‌ ی فاصله ی ما از خداسـت. https://yek.link/peyman_reshadi
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید