ویرگول
ورودثبت نام
{آدمک}
{آدمک}
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

اگه جنس مخالف خودت بودی... (چطوری بودی؟)

سلام میکنم به همه!

شما اگه جنس مخالف خودتون بودین،ینی اگه پسرین،دختر باشین

یا اگه دختر هستین،پسر باشید چیکار میکردین؟

بزارین خودمو بگم؛

من اگه دختر بودم آرزو میکردم پسر باشم،از اول صبح تا خود شب آرزو میکردم پسر باشم تا آرزوم برآورده بشه!

به نظر خودم اگه من دختر بودم،درس خون میشدم،مودب میشدم و به حرفای زشت بقیه اَه اَه میگفتم?

و مهمتر از همه حرفای بقیه برام مهم نبود

اما:

من اگه دختر بودم آرزو میکردم پسر باشم،از اول صبح تا خود شب آرزو میکردم پسر باشم تا آرزوم برآورده بشه!

شما ها چی؟

شما اگه جنس مخالف خودتون بودین چیکار میکردین؟

فکر میکنم اگه من دختر بدنیا میومدم آرزو میکردم دختر بمونم هر چند که توی ایران از خیلی از چیزا محروم میموندم،حتی از پوشیدن تیشرت و موتورسواری

شماهم بفرمایید ما میخونیم


دخترپسرجنس مخالفویرگول
آدَمَک آخَر دُنیآست بِخَند:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید