ویرگول
ورودثبت نام
Ali Piryai | علی پیریایی
Ali Piryai | علی پیریایی
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

درباره علی پیریائی | About Ali Piryai


علی پیریائی هستم و خیلی جاها هم فامیلیم رو پیریایی مینویسن.

۸ دی ۱۳۷۷ به دنیا اومدم و از تابستون ۹۹ با شرکت در دوره رشدآموزی مجموعه رشدانا متوجه شدم که از بین شاخه های دیجیتال مارکتینگ به سئو علاقه دارم. چون به دور از روتین و تکراره و تحلیل مادام داره و دائما هم باید آموزش ببینید.

بعد از گذروندن دوره کارآموزی توی حوزه سئو و انجام پروژه های مختلف امروز بعنوان متخصص سئو در مجموعه بسیار خوب ژاکت مشغول به کارم و کلی تجربه و آموزش های جدید رو همچنان دارم یاد میگیرم.


چیزایی که علی پیریایی که توی آخر هفته و زمان استراحتش میره سمتشون شامل موارد زیر میشن:

  • انیمه
  • کتاب های فلسفی و مهارت نرم
  • رمان های جنایی
  • ادبیات کلاسیک روسیه
  • فیلم و سریال سبک جنایی و معمایی
  • یوتیوب

علاقه خیلی زیادی به لوازم التحریر دارم 😁 انواع و اقسام خودکارها مثل ژل پن - رولربال و... رو میشناسم و یه کلکسیون ازشون دارم. و یکی از تفریحاتمم اینه که توی یوتیوب ویدیوهای مربوط بهشون رو ببینم و با کلکسیونی که دارم ژورنال و بولت ژورنال درست کنم. نوشت افزار مورد علاقمم مدادنوکی سری دلگارد از زبرا و سری مونو از برند تومبو هست✌🏻


علاقه بعدیم مباحث فلسفی و مهارت نرم هست که توی اینستاگرام هم یه پیج دارم و تجربیات و چیزهایی که یاد میگیرم و خلاصه کتاب هایی که میخونم هم بصورت چکیده و کاربردی توی زندگی رو تو این پیج آپلود میکنم . دوس داشتین حتما سر بزنید و بازخورد بدین بهم که بهتر و بهترش کنم ✅



🎧 برعکس سنم که جوونم، خواننده‌های مورد علاقه م محسن چاوشی، سیاوش قمیشی و داریوش هستن.

سبک مورد علاقه م هم سبک راک هست که دوس دارم. البته سافت راک مثل Coldplay - Pink Floydو Camel رو گوش میدم و با متال رابطه خوبی ندارم.

موقع کار و استراحت سبک لوفای و نیو ایج گوش میدم که خیلی تمرکزم رو بیشتر میکنن.

پادکست های مورد علاقمم: جافکری - هلیتاک - شعبانعلی - بی پلاس و... هستن.



🌧️ از تابستون، گرما و آفتاب متنفرم و عاشق هوای گرفته، سرد و بارونی و ابری ام. توی هوای آفتابی افسردگی میگیرم و بی حوصله میشم.

و همونطوری هم که گفتم عاشق بحث های عمیق درمورد فلسفه و مهارت نرم و کتاب ها هستم



برای ارتباط با من هم لینکدینم هست و هم میتونید داخل تلگرامم با آی دی: alipiryai بهم پیام بدین. حالا پروژه سئو و اینا باشه که رزومه و نمونه کار ازم بگیرید و یا در رابطه با فلسفه و کتاب بشینیم و گپی با هم بزنیم.





مهارت نرمدیجیتال مارکتینگفلسفهسئوکتاب
علی پیریائی ( پیریایی ) هستم و اینجا تجربیاتم رو از کتاب‌ و مهارت های نرم باهاتون به اشتراک میزارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید