ویرگول
ورودثبت نام
پوریا شکری
پوریا شکری
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

پریود

کی به شما حق داده (فارق از جنسیت) که در زمان پیودی هر کاری و هر رفتاری که دلتون میخواد رو انجام بدید به بهانه پریودی!

مگه فقط شمایید که دارید عذاب میکشید و درد میکشید

مگه بقیه آدم هایی که دور و اطراف شما زندگی میکنن هیچ درد و مشکل جسمی و روانی ندارن که شما این حق رو به خودتون میدید که هر رفتاری رو انجام بدی.

ادم هایی که دور رو اطراف شما هستن از سر دوست داشتن بهتون چیزی نمیگن وگرنه به راحتی میتونن با دو تا جمله حال شما و بدتر از چیزی که هست بکنن و بهتون بفهمونن که این مشکل تو هیچ برام مهم نیست!
اما اگه بهتون اهمیت میدن و شما رو بیشتر دوست دارن و بیشتر بغلتون میکنن برای اینکه دوستتون دارن و به شما اهیمت میدن مهربون تر باشید.

آیا این نوع رفتار اوج سوئ استفاده نیست؟!

از خودتون بپرسین که این شخصی که من الان دارم باهاش تو این وضعیت اینجوری رفتار میکنم آیا اونم وقتی تو موقعیت من قرار میگیره همین رفتار رو میکنه؟! اونم همینقدر بد رفتاری و بی اعصابی میکنه؟ اگه میکنه از خودتون پرسین: من چه رفتاری از خودم نشون دادم و میدم؟!

اگر باهاتون بد رفتاری نمیکنه بازم بپرسین چرا؟ جوابی که به خودتون میدید باید کاملا عاقلانه و متواضعانه باشه نه از سر خودپسندی و غرور و فلان و هر چی دیگه ای!

تو هر موقعیتی از خودتون بپرسین رفتار درست چیه! خودتون رو در اولویت هر چیزی قرار ندین
این واقعه جسمانی یا روحی یا هر چیز دیگه ای برای این نیست که برای درد و عذابی که تحمل میکنید رو باهاش بقیه رو هم عذاب بدین چون خودتون دارین اذیت میشید.

پس از الان به بعد هر وقت به این موضوع برخورد کردین بدونین که ادم ها از سر دوست داشتن شما رو بغل میکنن و بهتون اهمیت میدن که اروم بشین(البته در اکثر موارد باید با این واقعیت کنار بیایید که بهتون اهمیت داده میشه که فقط دهنتونرو ببندین و دیگه خفه شید وبیشتر از این اطرافیانتون رو اذیت نکنید).

دخترا، پسران، زنان و مردانی باشید که اجازه ندید درد شما رو بقیه تحمل کنن چون دوستتون دارن، اونا شما رو دوست دارن و بهتون اهمیت میدن فقط اروم باشید


پریودتنهاییدرد
گاهی فقط میشه به چیز هایی فکر کرد که راهی بجز فکر کردن دربارش ندارم، می‌نویسم که بخونیم باهم شاید....
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید