ویرگول
ورودثبت نام
پویا عابدپور
پویا عابدپور
خواندن ۳ دقیقه·۱ سال پیش

هفته نامه اپیزود اول

سلام به تویی که داری اینو میخونی

این هفته از همون اول هفته یه مسمومیت شدید گرفتم و نتونستم خوب به برنامه برسم و یه سری تیک نخورده باقی موند. و به میزان خیلی زیادی هم با کامل گرایی داشتم دست و پنجه نرم میکردم ولی یه دوره رو تموم کردم که خیلی راحت تر ادامه بدم ( آپدیت دوره کاریزمای مردانه دانیال)

سه تا کامل گرایی هست که داره عذابم میده:

  • اولیش برای یه خودکار مارک یوروپنه که همینطوری گوشه جیبم بود و هیچ متنی رو لایق این نمیدیدم که با این خودکار بنویسمش
  • دومین یه دفتر صفحه سیاه دارم برای ایده ها فکر کنم خیلی دیگه خاص در نظرش گرفتم چون ایده ساخت و توسعه و بیزنس پلن و اهداف و محصولات و تقریبا هر چیزی که نیاز داره یه انلاین شاپ رو کامل نوشتم ولی نه توی این دفتر
  • سومین هم یه دفتر دیگه هست برای بوژو نوشتنمه که کلا هیچکاری باهاش نداشتم
  • مورد اول که اینقدر توی جیبم بود که شکست
  • مورد دوم هم اون برگه گم شد و کل تایم حروم شد
  • دیگه برای مورد سوم گفتم از همین هفته باید دیگه داخلش بنویسم و امروز کل برنامه هفته ایندم رو توش نوشتم و بالاخره طلسم شکسته شد

اگر تو هم با کاملگرایی دست و پنجه نرم میکنی یه فکری به حالش بکن که مثل من نابود نشه و هزینه ندی( هم مالی و هم زمانی )

❤️علاقمندی ها❤️

-?کتاب: مردانگی ایرانی

این هفته کتاب مردانگی ایرانی رو داشتم مطالعه میکردم که یه اراعه هم ازش بدم برای درس انقلاب اسلامی که به لطف مسمومیت نتونستم به ارائه برسم ولی از خود کتاب برات بگم : هیچ وقت قدرت تعداد کم توی دید رو نباید دست کم بگیریم یه سری ادم کل مسیر کشور رو عوض کردن هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ ظاهر و کلا خیلی زیاد پیشنهاد میکنم که کتاب بخونید.

-?یوتیوب: aliabdaal

این هفته به جای اینکه بهت ویدیوی خاصی معرفی کنم میخوام یه چنل یوتیوب معرفی کنم.علی یه دانشجوی پزشکی بود که توی چنلش راجب کارایی فوکس درس خوندن و تقریبا هر چیزی که در رابطه با پروداکتیویتی توی حوضه های مختلف زندگی مطالعه میکنه ویدیو میسازه پلی لیست مورد علاقم توی چنلش هم معرفی و خلاصه کتاباشه تحت عنوان book club

-?اپلیکیشن: how we feel

این اپلیکیشن که دو سه هفتس دارم ازش استفاده میکنم برای آشتی کردن دوباره با احساسات توی زمانه ای که همه میگن منطق خوبه هرچی غیر منطقی باشه چرت و پرته خیلی کمکت میکنه از بین چهار تا دسته بندی یکیش رو انتخاب میکنی و بعدش با کلمه حس اون لحظت رو یکی از کاربرد های دیگش بجز ژورنال احساسات اینه که دیگه خیلی راحت میتونی به سوال چطوری جواب بدی

✏️نقل قول هفته✏️

AI won’t replace your job. People who use AI will.

پیرو نقل قول بالا اگر دوست داشتید میتونم هر هفته هوش مصنوعی هم بهت معرفی کنم

اگر دوست داری بهم بگو میدونی چطوری پیدام کنی

اگر از این اپیزود هفته نامه خوشت اومد خوشحال میشم برای دوستات هم بفرستی. منتظر اپیزود بعدی باش.

لیست اپیزود ها:

اپیزود صفر: آشنایی با روزنامه - گیت و گیت هاب

Instagram Linkedin Github Twitter Email

پیشنهاد کتابهفتهتاریخاحساساتدرمان کمالگرایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید