ویرگول
ورودثبت نام
آموزش پروتوپای
آموزش پروتوپای
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

رایگان کردن اکانت پروتوپای

س مثل سلام

پروتوپای ساده ترین و قدرتمندترین ابزار نمونه سازی بدون نیاز به مهارت کدنویسی و اینو توی مقاله آموزش نصب پروتوپای با پروتوپای لرن یاد دادم.

خب همونطوری که دیدین این اکانت فقط 1 ماه اعتبار داره و بعد اون مشکلاتی رو براتون به وجود میاره که به ناچار باید یکی از اکانت های زیر رو بخرید اونم با ارزش کم پول ما و قیمت های نوسانی دلار.

رایگان کردن حساب پروتوپای بدون تهیه نسخه پولی
رایگان کردن حساب پروتوپای بدون تهیه نسخه پولی


امروز اومدم این خبر خوب رو بدم که میتونید اکانت رایگان تهییه کنید.

فقط کافیه به منوی pricing برید و بخش for students &teachers رو انتخاب کنید و مراحلی که خواسته انجام بدید، البته شما باید ثابت کنید که معلم یا دانش اموز یا دانشجو هستید و بعد از 3 روز جواب درخواست شما به ایمیلتون ارسال میشه و اکانت رایگان براتون فعال میشه.

من روز دوشنبه 26 اردیبهشت ساعت 8 شب آموزش دقیق رو توی پیجم منتشر میکنم و همجنین کلی آموزش های رایگان دیگه توی پیج protopie.learn قرار دادم که بتونید به صورت رایگان ارزش استفاده کنید.


راستی از امروز آخر هر مقالم شعر میزاریم تا دانشمون رو گسترش بدیم:

دنیا نیرزد آن که پریشان کنی دلی زنهار بد مکن که نکرده‌ست عاقلی (سعدی)

اکانت رایگان پروتوپاینسخه پولی پروتوپایآموزش پروتوپای در پروتوپای لرنکمک هزینه مالی در پروتوپایچگونه رایگان از پروتوپای استفاده کنم؟
من فکر میکنم طراحی متفکرانه قدرت تغییر دنیا را دارد. من عاشق کار روی پروژه هایی هستم که مردم را خوشحال می کند. در چند سال گذشته، من خودم را در طراحی تعامل، طراحی بصری، جلویی و آموزش هوشمند یافته ام.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید