ویرگول
ورودثبت نام
راشد عبیدی
راشد عبیدی
خواندن ۱ دقیقه·۷ سال پیش

#هرکی را بهر کاری ساختند!

یادمه هشت ماه قبل اتفاقی به آدرسی رفتم یک نوشته بود ( 000webhost ) اتفاقی این طرف و انطرف سایت رو دید زدم کمکم تعجب می کردم آخه حرفای عجیبی میزد ( طراحی وب سایت و این حرفا ) من هم که تا بحال نمی دونستم وب سایت چی هست چه برسه که بدونم چجوری طراحی میشه خلاصه شب تا صبح پای موبایلم مینشستم و این طرف و این طرف مقاله میخوندم و مثل تمام بچه های دیگه عشقم رفت طرف هک و اینجور چیز ها به حدی داشتم علاقه مند این وب سایت میشدم که GB 5 اینترنت رو تو دو روز تموم می کردم! شاید اون روزي كه داشتم این وب سایت رو میدیدم هرگز فکر نمی کردم که روزی بشه که بشینم پشت مانیتور و 4 ساعت زل بزنم به هزار ها خطی که برای بسیاری هیچ معنای نداره!

اما امروز بعد از هشت ماه که خودم رو مقایسه می کنم چیزهایی رو میفهمم که هیچ وقت نفهمیده بودم !

من هرگز در هیچ کلاسی اول نبودم و تنها کلاسی که اول بودم کلاس اول ابتدایی بود که اون هم همه دانش آموزا اول شدن!

از اون به بعد من بودم و نمره های که هیچ وقت از چهارم بالا نمیرفت! اما حالا منم و کلاس های c که اول میشم!

#هرکی را بهر کاری ساختند!


دل نوشتههرکی را بهر کاری ساختندحکایت منبرنامه نویسی
یک برنامه نویس خیلی ساده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید