ویرگول
ورودثبت نام
راشد عبیدی
راشد عبیدی
خواندن ۲ دقیقه·۷ سال پیش

چرا من زیر ۱۸ سالم؟

زیر ۱۸ سال
زیر ۱۸ سال

واقعا من چرا زیر ۱۸ سالم؟ اصلا چرا خدا؟

بعضی وقت ها واقعا دلم میگرد ازینکه یکی میگوید: نمی شود تو « زیر ۱۸ سالی »! چرا؟

یکی بیاد بگه این قانون ۱۸ سال چی بود که گذاشتن ؟ اصلا چرا گذاشتن؟ :(

حالا من باید چیکار کنم یعنی برم به بابام بگم بیا برام حساب باز کن اون هم بنام خودت؟

یا برم به مامانم بگم پاسپورتت روبدی ارسال کنم برای فعال سازی حساب؟

دیروز توی کافه بازار برای انتشار برنامه های دختران افغان ثبت نام کردم و با بخش پشتیبانی در مورد اتباع خارجی گفتگو کردم بعد از چندین گفتگو و بررسی مشکل ( البته دست شون درد نکنه واقعا جوابگو بودند ) بالاخره به یه جای رسیدیم که دیگه هنگ کردم بعد از بارگذاری تصویر پاسپورت و رقم پاسپورت این پیام رو ازشون در یافت کردم:

توسعه‌دهندهٔ گرامی، با توجه به قوانین حاکم بر قراردادها، امکان عقد قرارداد تنها با افرادی وجود دارد که ۱۸ سال تمام و یا بالاتر را دارند. لذا خواهشمندم اطلاعات حساب را به نام یکی از والدین خود تکمیل کنید. تصویر پاسپورت ایشان را بارگذاری فرمایید.

من هم که دیگه مونده بودم که چیکار کنم یعنی من تا حالا نمیتونم نام خودم رو داشته باشم و تاحالا باید نام بابام روم باشه ( البته من مشکلی بابت بارگذاری پاسپورت بابا ندارم ولی همین که یکی بگه تو نمیتونی نام خودت رو داشته باشی دردناکه) :(

البته یک خاطره دیگه هم دارم ( خاطره ها زیاد اند بنابر این مهم هاشون رو مینویسم) : رفته بودم بانک آخه پی پال ازتون میخواد مالکیت اطلاعات بانکب تون رو اثبات کنید و من هم که حساب بانکی نداشتم رفتم بانک معاملات ( یکی از بانک های مالزی ) بدون مقدمه براشون گفتم که من میخوام حساب باز کنم برام گفت : برید نوبت بگیرید بعد از چند دقیقه هم حساب تون رو افتتاح کنید ولی بعد از اینکه براش گفتم ولی من سنم زیر ۱۸ ساله ! برام گفت : نه! پرسیدم : هیچ راه دیگه ای نداره ؟ بعد یک صدم ثانیه تفکر گفت : باز هم گفت نه اصلا امکانش نیست نمیشه! و من نا امید از بانک بیرون شدم! :(

یعنی واقعا من چیکار کنم یعنی سه سال دیگه منتظر بمونم تا ۱۸ سالم کامل شه بعدش برم بگم : ایول داداش من یه برنامه نویس ۱۸ سالم حالا بیا برام یه حساب توی کافه بازار افتتاح کن؟

به امید روزی که معیار سن و سال نباشه ! بلکه لیاقت باشه!

در ضمن خوشحال میشم اگه راهنمایی تون رو در مورد اولی ( بارگذاری برنامه های دختران افغان در کافه بازار ) بگین!

زیر ۱۸ سالچرا؟طفلمردچرا خدا؟
یک برنامه نویس خیلی ساده
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید