ویرگول
ورودثبت نام
رسول حاجیان
رسول حاجیان
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

چرا مکمل گینر برای من جواب نداد؟

سلام. قصد دارم طی سلسله مطالبی به پرتکرار ترین سوالات شما از مکمل های بدنسازی جواب بدهم. طی 15 سال تجربه در زمینه مشاوره و فروش مکمل های ورزشی اکثر شما سوالاتی می پرسید که لازم دونستم جواب آنها را به شما بگویم تا هم از نگرانی تان کم بشه و هم اینکه بهترین نتیجه را از مصرف مکمل ها دریافت کنید.

اولین سوال: چرا مکمل گینر برای من جواب نداد؟ یا با اینکه چند دوره گینر مصرف کردم چیکار کنم که بیشتر وزن بگیرم؟ و سوالاتی از این دست...

اول بگیم که گینر چیه و برای چی مصرف می شه!! گینر ترکیبی از پروتئین با کیفیت و کربوهیدرات است که کالری مازاد روزانه برای افزایش وزن را فراهم می کند. این مکمل در واقع برای افرادی که قصد افزایش وزن دارند و می خواهند حجم بگیرند مورد استفاده قرار می گیرد.

اما بریم سراغ جواب؟! اولین جوابی که به ذهن فرد مصرف کننده می رسد مارک گینر است که شاید مارکش خوب نیست... کیفیت ندارد... اگر گینر ایرانی مصرف کرده باشد تصور می کند گینر خارجی براش بهتره...

اما دقت کنین! جدای از مارک گینر اصلی ترین نکته رژیم غذایی اصلی فرد است که در وعده صبحانه، ناهار و شام چه چیزی میل می کند حتی باید دو میان وعده در روز تنظیم شود.

رژیم غذایی ارتباطی با مکمل ندارد و مکمل نمی تواند جای غذا رو بگیرد.

بنابراین باید به طور دقیق بررسی شود و فقط به مکمل ها متکی نبود. اگر این موارد رعایت نشود گینر مصرفی شما از بهترین برند هم که باشد صرف سوخت و ساز روزانه می شود و تاثیری نخواهد داشت.

مکمل گینرمکمل بدنسازیمکمل ورزشیافزایش وزن
من رسول حاجیان با بیش از 15 سال سابقه کار در داروخانه قصد دارم تجربیاتم را با شما در میان بگذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید