ویرگول
ورودثبت نام
محمدرضا صادقی | رضاصاد
محمدرضا صادقی | رضاصاد
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

آموزش عکاسی بدون دوربین

یکی از جلسات از صفر 1
یکی از جلسات از صفر 1

⭐️ اینجا یکی از جلسات از صفر ۱ بود. روزی که قرار شد یه دوره عکاسی مقدماتی برگزار کنم، به این فکر کردم که باید چیکار کنم که این دوره خاص باشه؟ چه کاری باید انجام بدم که مدرسای دیگه انجام نمیدن؟‌

? به خودم گفتم الان توی تمام دوره‌هایی که برگزار میشه، همراه داشتن دوربین اجباری هست. حالا اگه کسی تازه به عکاسی علاقه‌مند شده باشه چی؟‌

? اگه ندونه که واقعا چه دوربین و لنزی براش مناسبه چی؟ اینجا بود که اون حرکت خوبه رو انجام دادم و دوره‌ی از صفر رو طوری طراحی کردم که نیازی به همراه داشتن دوربین نداشته باشه.‌

? خبر خوب اینه که این دوره رو دوباره داریم برگزار می‌کنیم و مطالبش هم به روزتر شده و هم اینکه این‌بار یک جلسه آموزش زبان انگلیسی هم بهش اضافه کردیم. اگر احساس می‌کنی شاید این دوره ممکنه برات مناسب باشه ، این لینک رو باز کن و توضیحات رو بخونن.

رضاصادآموزش عکاسیعکاسیدوره مقدماتیازصفر2
من محمدرضا صادقی هستم و نام هنری من رضاصاد هست. آدرس سایت آموزشی من : rezasadeghi.net
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید