ویرگول
ورودثبت نام
محمدرضا صادقی | رضاصاد
محمدرضا صادقی | رضاصاد
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

کسب و کار عکاسی خودشون رو راه می‌ندازن...

دیروز اولین جلسه از دوره‌ی از صفر رو برگزار کردم. خواستم اینو بگم که بودن در کنار آدمایی که به آموزش خودشون اهمیت میدن خیلی برام لذت بخشه ؛ اونم وقتی که برای در رفتن از آموزش کلی بهونه وجود داره.

اولین جلسه دوره‌ی از صفر | رضاصاد
اولین جلسه دوره‌ی از صفر | رضاصاد

میتونستن بگن :

  • کلی پول این دوره میشه ! کلی خرج مهم تر داریم
  • حالا این همه عکاس که توی این مملکت وجود داره چه گلی به سر خودشون زدن که مام بزنیم !
  • [دیروز داشت بارون میومد] داره بارون میاد و کلاس ها توی طرح ترافیکه و نمیشه ماشین برد
  • و ...
اولین جلسه دوره عکاسی از صفر | رضاصاد
اولین جلسه دوره عکاسی از صفر | رضاصاد


اما هیچ کدوم از اینا رو نگفتن و برای آموزش خودشون اومدن و بدون هیچ شکی در آینده هم نتیجه‌ی این تصمیم رو میگیرن.

توی جلسه‌ی از صفر چند تا چیز عجیب هم گفتم

دوره عکاسی از صفر | دانشگاه علم و فرهنگ | رضاصاد
دوره عکاسی از صفر | دانشگاه علم و فرهنگ | رضاصاد

با اینکه این کلاس برای عکاسی مقدماتی بود ؛ اما چند تا مطلب پیشرفته رو هم لابلای صحبت هام مطرح کردم. از جمله یک موضوعی که فقط 2 یا شاید هم 3 ماهه که توی دنیای عکاسی مطرح شده.

چند تا اشتباه خیلی رایج رو هم گفتم که معمولا توی بیشتر منابع آموزش عکاسی وجود داره اما اشتباه هست.

رضاصاد در دوره عکاسی از صفر
رضاصاد در دوره عکاسی از صفر

خب ما حدود 10 هفته با هم هستیم و توی این مدت از صفرِ عکاسی رو تا جایی یاد میگیریم که بتونیم برای آینده‌ی کسب و کار عکاسی خودمون تصمیم گیری کنیم.

یک تشکر ویژه از سه نفر

و خب باید یه تشکر هم بکنم از سه نفر از هنرجوهای دوره‌ی از صفر ، چون که از شهر های قم و بوشهر و بندرعباس دارن هر هفته میان و این مسئولیت واقعا سنگینی برای من هست.


رضاصاداز صفرعکاسیآموزشدوره عکاسی
من محمدرضا صادقی هستم و نام هنری من رضاصاد هست. آدرس سایت آموزشی من : rezasadeghi.net
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید