ویرگول
ورودثبت نام
Reza Re
Reza Re
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

حال رو روز کرونایی ما


تو این روزهایی که بخاطر کرونا ما بیشتر وقتمونرو توی خونه می گذرانیم و معمولا خودمونیم و وسایل الکترونیک خودمون

یکی از وسایلی که بیشتر باهاش سروکار داریم گوشی هوشمند هست که تو دست اکثر ما هست ، تجربه من تو این ایام آشنا شدن با قابلیت های گوشیم بود که تا بحال بهش توجه نکرده بودم

گوشی هوشمندی که سال های گذشته در جمع خانوادگی تبلیغ میشد که کنار گذاشته بشه و حالا این روزها تشویق به استفاده ازش میشه تا بخاطر شرایط پیش اومده و حفظ فاصله گذاری اجتماعی حوصله آدم ها سر نره

من تجربه استفاده یکی از پرچمداران سامسونگ رو چند سالی هست که دارم ،گوشی من #سامسونگ #اس_۸ هست گوشی خوب و خوش دستی که با اینکه چند نسل بالاتر ازش تولید شده هنوز استفاده ازش و دست گرفتن این گوشی برام لذت باشه

من استفاده ای که از گوشی تا قبل از این داشتم محدود میشد به زنگ و پیام و عکس گرفتن و اپلیکیشن بانکی

اما با این شرایط وقت بیشتری برای گوشی پیدا کردم و دارم کم کم قابلیت های اونو کشف میکنم.

تو این روزها شروع کردم به عکاسی با گوشی ، چون دوربین حرفه ای ندارم با دستکاری تنظیمات دوربین گوشی به نتایج جالبی رسیدم

تو قسمت دوربین و تنظیمات حرفه ای با کم کردن سرعت شاتر و زیاد کردن مدت نور دهی تونستم عکسهای دنباله دار از ماشین ها در شب بگیرم ،فقط باید به این نکته توجه کنید که حتما از سه پایه استفاده کنید تا گوشی هنگام عکاسی تکون نخوره یا جایی ثابت نگه دارید گوشی رو چون کوچکترین تکون خوردن گوشی باعث تار شدن عکس میشه و همچنین با قابلیت فیلم برداری حرکت آهسته ویدئو های جالبی از لحظه جنب و جوش بچه ها و بازی های پر تحرکشون ثبت کنم ، این قابلیت جالب فیلم رو بصورت معمولی میگیره و بخشی از اون رو حرکت آهسته میکنه که بعداز گرفتن فیلم امکان جابجایی محدوده حرکت آهسته و کم و زیاد کردن طول این بخشی که حرکت آهسته شده امکان پذیره.

علاوه بر این ترم افزار های کودکانه دوربین با افکت ها و شکلک های مختلفی که داره باعث سرگرمی بچه ها شده ، همچنین بازی جذاب کال آف رو رو گوشی نصب کردم تا تجربه یک بازی با کیفیت با صفحه نمایش و پردازنده با کیفیت سامسونگ رو تجربه کنم

همه اینها در کنار گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم در گوشی هوشمند بود تا بتونه تو این روزهایی که باید فاصله اجتماعی رو رعایت کنیم و بیشتر در خانه بمانیم سرگرمی مناسبی داشته باشیم تا در کنار خانواده و باهم بودن لذت بیشتری ببریم و حتما به مسافرت نریم تا خودمون و دیگران رو به خطر بیاندازیم .

برای حفظ سلامتی تحرک ها و نرمش هایی که در خانه داریم رو با ساعت هوشمند سامسونگ میتوانیم پایش کنیم و از ضربان قلب در تمرینات ورزشی باخبر بشیم تا بی تحرکی این روزها به سلامتی ما آسیبی نرساند.

البته من ساعت هوشمند سامسونگ رو ندارم تا بتونم دقیقتر از تجربیاتم براتون بگم .

من با این مطلب خواستم بعنوان یک کاربر در کمپین #روایتگرباش شرکت کنم تا تجربه جدیدی از وسیله هوشمندی که مدت زیادی همراه من بود و تازه به اون پی بردم رو با شما به اشتراک بذارم.

امیدوارم موفق و سالم باشید ...

روایتگرباشسامسونگگجتکروناسلامتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید