ویرگول
ورودثبت نام
اخبار به روز ایران و کتاب
اخبار به روز ایران و کتاب
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

معرفی رمان عاشقانه شرکت عشق | رمان عاشقانه | رمان عاشقانه جدید | دانلود رمان عاشقانه-رمان ایرانی

دانلود رمان جدید
دانلود رمان جدید


رمان شرکت عشق

نویسنده : بیتا منصوری

ژانر :اجتماعی،عاشقانه،کل کل،غمگین

خلاصه رمان شرکت عشق از نودهشتیا:

قسم به نام تو یادت نشد جدا از من گرفت دست تورا پس چرا خدا از من؟ چنان بسوی تو با سردویدم‌از سرشوق که روی برف نماندست ردپا از من
مقدمه
منم ان دختر از دیار غم منم ان کس که غم خورد وغم خوار بود
منم ،منم،منم ،تنها منم
تنها یاری رسان خود، منم
خدایا دوستش داشتم
چرا گرفتی دستش را از دست من؟ خدایا من هنوز دوستش دارم
برگردانش…


بخشی از رمان شرکت عشق نودهشتیا:

از خواب بیدار شدم طبق معمول همیشه شرکت بعدشم خونه دو روز در هفته هم که دانشگاه هستم.
اوف خسته شدم ولی کم‬ نمیارم من باید ثابت کنم که اداره ی سه تا شرکت برای من هیچ سدی تو موفقیتام نیست.

حاضر شدم تیپی رسمی زدم خب‬ دارم میرم شرکت نمیشه که با تیپ اسپرت برم بالخره رئیس شرکتم.

دانلود رمان شرکت عشق
بدون خوردن صبحونه از عمارت خارج شدم سوار بنز‬ قرمزم شدم و به سمت شرکت حرکت کردم‬.
بعد نیم ساعت به شرکت رسیدم با همون جذبه ی همیشگی وارد شدم‬.
‫با وار شدن من همه بلند شدن و جلوم خمو راست شدن و سلام کردن و من به تکون دادن سرم اکتفا کردم.‬
‫جلوی در اتاقم رسیدم که پرستو (منشیم) با چاپلوسی گفت:
سلام خانوم با قدماتون شرکتو نورانی کردین خیلی خیلی خ…
‫حرفشو قطع کردمو گفتم:

دانلود رمان شرکت عشق نودهشتیا
پرستو حرفو کشش نده برو سر اصل مطلب‬، سری تکان داد و گفت:‬
خانوم پرونده های شرکت هایی که پیشنهاد کار بهتون دادن رو نگاه کردم و بهتریناشو جدا کردم گزاشتم رو میزتون شما یکی‬ رو انتخاب کنید و…

شرکت عشقدانلود رمانرمان عاشقانهدانلود رمان عاشقانهرمان اجتماعی
مجله بهترین رمان های ایرانی و خرید رمان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید