ویرگول
ورودثبت نام
سارا گلنراقی
سارا گلنراقی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

شغل من چطوری جون آدما رو نجات می‌ده؟

تصویری از چرخ یک خودرو
تصویری از چرخ یک خودرو


هر روز توی این تیم برای من هیجان خالصه! چند روز پیش اینجا از شروع کارم با یه ? تیم حرفه‌ای گفتم.

امروز بچه‌ها یه ? شمارش معکوس گذاشتن که تا روزی که سایتمون بیاد بالا مشغول لحظه‌شماری باشیم و ? دل تو دلمون نباشه. اسمش رو گذاشتن ? هم‌تایر که به معنی کسیه که ? همراهه توی جاده‌های مختلف زندگی. البته خوب... یکم فنی‌تر. اینجا می‌خوایم به آدما ❤️‍? کمک کنیم که درست لاستیک بخرن. مثلا پولشون حفظ بشه. ? و جونشون حفظ بشه. آخه برای بعضی از آدمایی که هر روز مشغول کار با ماشین هستن (مثل راننده‌های تاکسی و اتوبوس که همه‌مون توی روزای سرد و گرم و روز و شب توی جاده‌های خلوت و شلوغ مدیونشون هستیم)، لاستیک یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هاشونه. و بخش زیادی از درامدشون رو بهش اختصاص میدن. انصاف نیست که گرون بخرن.

? خوشحالم که دارم کاری رو می‌کنم که یکم از فشاری که روی این قشر زحمت‌کش کم می‌کنه.

? دوستون دارم.

مسولیت اجتماعیکمک به همنوعلاستیکرانندگیراننده
روزی پروانه خواهم شد... ? / دانشجوی میکروبیولوژی سابق، نویسنده جدید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید