ویرگول
ورودثبت نام
صابر طباطبائی یزدی
صابر طباطبائی یزدی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

اینترنت اومده و رادیوها میتونن با سبک جدید برنامه بسازن

رادیو رو روشن میکنم و ده دقیقه تا مسیر منزل و محل کارم گوش میدم.

حدودا دوازده دقیقه از محل کار من تا خونه راهه. و به نسبت تهران ده برابر در وقتم صرفه جویی میشه

در این مدت ده دقیقه به این فکر میکنم که ای کاش یک لیستی از برنامه هایی که از صبح پخش شده رو مجری میخوند

هر یک ربع ده دقیقه تکه ای از برنامه رو پخش کنه و خلاصه ای پخش بشه و دوباره پنج دقیقه کل برنامه ها رو بگه

اصلا چرا یک کانال جدید رادیویی نمیزنن و در اون یک کانال منتخب بهترین برنامه های کانال های دیگر رادیو رو پخش نمیکنن. شاید این برنامه از رادیو 1 پخش شده شاید یک برنامه ی خوب که به درد من میخوره از رادیو شماره 2 پخش شد. مثلا صبح پخش شده.

من که برنامه ی ایران صدا رو نصب میکنم و میرم اون ساعتی که میخوام و برنامه هایی که دوس دارم رو گوش میدم.

به نظر شما این شکلی بهتر نیست؟

رادیورادیو اینترنتیایران صدارادیو معارفایده
برنامه نویس.42ساله. از مدرک MCSD دات نت سال 2002 شروع کردم البته بعد از لیسانس و تمام عمرم رو در مدیریت با ابزار های شیرپوینت و MSPS و CRM و غیره گذراندم.https://zil.ink/sabert
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید