ویرگول
ورودثبت نام
صابر طباطبائی یزدی
صابر طباطبائی یزدی
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

عبرت: تفاوت یک مادر و یک پدر

میگه عبرت بگیرید

میگه تاریخ بخونید عبرت بگیرید

میگه: تفاوت ها رو ببینید و عبرت بگیرید. انتخاب با شماست.

کی میگه؟

قرآن میگه؟ حافظ از روی قرآن میگه.

حکما میگن/

حالا شما انتهای دو تا مسیر ببینید عبرت بگیرید.

این لینک رو براتون میگذارم ببینید: لینک

اگر نشد اینجا ببینید:



اینم جواب من: لینک


من سه تا دختر دارم 14 ساله و 7 ساله و یک ساله. میدونم که در بهترین کشور و بهترین نقطه تاریخ به دنیا اومدن.مثل خودم.

و برای مقدمه سازی برای یک تمدن ایرانی اسلامی دارم آماده شون میکنم.

همه جور هنر و ورزشی دارن یاد میگیرن.

از خیاطی و آشپزی تا اسکیت و تنیس.

اونها رو با نور قرآن آشنا میکنم که امیدوار بمونن و گرفتار افکار منفی رسانه های غربی عربی عبری نشوند.

با دشمن بزرگ که نفسانیات و نفس شون هست آشناشون میکنم.

و با دشمن بزرگ شیطان بزرگ و شیطان کوچک وسوسه گر آشناشون میکنم.

من یک پدر امیدوار هستم شما چی؟

که نه فقط امکانات در خانه فراهم میکنم بلکه در مدرسه و هر جای ایران که بچه دیگری زندگی میکنه سعی میکنم به کیفیت آموزشش کمک کنم.

من دوره رایگان برنامه نویسی ده میلیون تومنی ضبط میکنم و اون رو برای میلیون ها ایرانی به رایگان به اشتراک میگذارم

من امیدوارم و پرتلاش و پر از ایده. شما چی؟

همرو از خدا میگیرم. شما چی؟

خدا به کارام برکت میده. شما چی؟

اهل حرکت و نفس کشیدن در زمین دشمن نیستم. شما چی؟

صهیونیست ها رو خیلی خوب مطالعه کردم. قرآن رو خیلی خوب مطالعه کردم و مسیر زندگیم رو ادامه مسیر زندگی انبیا و اولیا و صالحین قرار دادم.

من یک انسان 10 هزار ساله هستم شما چی؟

و نه یک انسان منقطع.

من تابع نفسانیات خودم نیستم و از تجربه هزار ساله انبیا در طب سنتی و حفظ بدنم و حفظ افکارم سود میبرم.

من کسی نیستم که عمرم نهایت صد سال باشه. شما چی؟

از وقتی این راه انتخاب کردم. زندگیم پر از شور و انرژی شده. و همه چیز دارم. موفقم. و دیگران رو هم موفق میکنم.


انتخاب با شماست:

منتظر نظراتون در کامنت ها هستم

افکار منفیبرنامه نویسیدوره رایگانطب سنتیغزل حافظ
برنامه نویس.42ساله. از مدرک MCSD دات نت سال 2002 شروع کردم البته بعد از لیسانس و تمام عمرم رو در مدیریت با ابزار های شیرپوینت و MSPS و CRM و غیره گذراندم.https://zil.ink/sabert
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید