ویرگول
ورودثبت نام
صابر طباطبائی یزدی
صابر طباطبائی یزدی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

چطور رضازاده وزنه 200 کیلویی بلند میکنه هیچیش نمیشه

یک ورزشکار تمرین میکنه و تمرین درست زیر نظر مربی، و قادر است بدون آسیب دیدگی وزنه های سنگین را بلند کند


یک آدمی که ورزش نمیکند و تمرین ندارد و مربی ندارد و حرف گوش نمیدهد، با بلند کردن یک وزنه ی معمولی کمر درد میگیرد و هزار تا مریضی دیگه

هر آدمی توی زندگی سختی میکشه،

هر آدمی اگر ورزش نکنه مریض میشه

هر آدمی اگر تحرک نداشته باشه مریض میشه

بعضی ها سختی مریضی رو به جون میخرن و بعضی ها سختی ورزش کردن رو

دینداری هم همینه

کسی که زیر نظر خداوند و مربی گری خدا با برنامه ی خدا تمرین میکنه قوی میشه

کسی که انکار میکنه و تنبلی میکنه همون سختی ها رو میکشه آخرش هم ضعیف از دنیا میره

و برای یک زندگی ابدی در آخرت آماده نیست.

برای همین ریشه مشکلات بشر در کفر و انکار است.

حتی مومنین هم درجاتی از انکار را دارند. مثلا کسی که برای نماز شب پانمیشه. یا کسی که به همین دستورات معمولی دینی فقط عمل میکنه و کاری به مراحل کارشناسی و دکترا و بالاتر نداره.


این پست مطلبی بود که آقای پناهیان در تنها مسیر در فصل سوم جلسه پنجم فرمودن


چند تا عکس ببینیم؟ ترغیب بشید برید ورزش و ازدواج کنید.

این من و پسرخاله هام هستیم که رفتیم بسکتبال

اینم من و دخترام هستیم که رفتیم کاشان 5 سال پیش سر مزار شهدای کاشان یا یک شهر دیگه


اینم دخترام هستن در برفی که یک ماه پیش آمد

اینم من هستم در حال تمرین سخت ترین حرکت در ورزش تنیس که بهش میگیم سرو کیک

اونم عکس مربی است که داره همین حرکت رو در یوتیوب تدریس میکنه

ورزشمربیکافرمومنتنها مسیر
برنامه نویس.42ساله. از مدرک MCSD دات نت سال 2002 شروع کردم البته بعد از لیسانس و تمام عمرم رو در مدیریت با ابزار های شیرپوینت و MSPS و CRM و غیره گذراندم.https://zil.ink/sabert
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید