ویرگول
ورودثبت نام
مُوآٓ
مُوآٓ
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

خیال خوش یا توهم تلخ

من نشد باتو بمونم چه حیف

که نشد سرتو باشه روشونه ام...

چقد این آهنگ واسه توخونده شده

پخشو پلا تویه ذهنه منی همه جا هست یه چیزی ازت

میخوام یادم بره عشق منی مگه دست به سیاهیا میشه نزد

کلمه به کلمه شو با تموم وجودم حس میکنم

اما یه چیزیش کمه ما که عکس دوتایی نداریم تا بذارم روی طاقچه

آخه هیچ وقت نشد که ببینمت یعنی میشدا ولی نخواستی اون موقعیم که خواستی نشد نمیدونم چرا اونروز که رفته بودم کتابخونه نشد که از کارت بگذری و زودتر بیای که من ببینمت حداقل یه خاطره واقعی ازت داشته باشم اخه شما نمیدونین هرچی ازش خاطره دارم توهمه و خیالاته منه هیچ چیزیشون واقعی نیس همش خیال میکنم که باهم تموم شهرو قدم میزنیم واین شهر به خودش میباله که منو اون دست تو دست هم نفس به نفس قدم به قدم کناره همیم ولی این فقط یه خیاله خوشه شایدم یه توهمه تلخ ?

ولی انگار یکی هست که درگوشم زمزمه میکنه "صبر داشته باش"

باشه صبر میکنم،مگه کاری دیگه ایی ام میتونم انجام بدم

فقط صبرو صبرو صبر.

من همونم که هرشب یادش میره چقدر دوسم نداری دوباره و عاشقت میشه...




quot صبرخاطرهحیفپخشوپلامعین زد
خجسته سرخود
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید