ویرگول
ورودثبت نام
مُوآٓ
مُوآٓ
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

دلنوشته(حواس پرتی)



دیدین چیشد :ا

اِنقد ازش پیش خودم حرف زدم اِل کردم بِل کردم که پاک یادم رفت که امروزچندمه دیروز چندم بود تقویم رو هم نگا کردما ولی همه چیم اینجا بود جز حواسم راستی امروز چندم بود؟؟فکرکنم چهاردهم بود آره الان که حساب کردم چهاردهم بود از نوزدهم دنده عقب گرفتم تارسیدم به امروز آخه میدونین که نوزدهم عیده تازه شم تولدمنم هست واسه همینه نوزدهمو خوب یادمه آخه من ازخود تعریف نباشه حافظه ام عین ساعت کار میکنه مخصوصا تاریخ هارو خوب یادم میادمثلا ۱۳۹۹/۷/۲۳روخیلی خوب یادم میادیاحتی اون یه ماهو ۱۷روزو۶ساعتی که نبود روهم یادم میادبعداونشم یاد میاد راستی اون شبی که دخترخالمه ام بهم گفت که دیگه تو نیستی روهم یادم میاد،یادم میاد اونشب خونه ی دوستم بودم داشتم کلیپ عقدشو نگا میکردم که یه لحظه که آنلاین شدم دیدم دخترخاله ام چندتا اموجیه گریه فرستاده گفتم چیشده گفت میگن که دیگه نیست اول جدی نگرفتم فک کردم داره سربه سرم میذاره گفت باورکن بعد کلی شات فرستادن بهم فهموند که دیگه نیستی منم که کارم شده بود گریه و زاریو التماس که توووورروخدااا توروبه جونه عزیزت قسم میدم که بگو دروغه
اونم خودش خیلی دوست داشت که دروغ باشه آخه خیلی خوب میتونستی خودتو تودل جا کنی، ولی متاسفانه مدارکوشواهد
عکسشو ثابت میکرد.

اون خبردروغ بود

وخداروشکر که دروغ بود.

ومیدونی که من و تو تا قبل این قضیه ی یه ماهو ۱۷روزو ۶ ساعت نبودنت رفیق بودیم ولی بعد برگشتنت خیلی چیزا تغییر کرد توشدی تمامِ من و من شدم جزئی از زندگیه تو

ازاون اولشم من بیشتر میخواستمت تاتو منو♧

واینکه خیلی بده که نتونی چیزی رو فراموش کنی خیلی بد

نمیدونم تو کدوم کشوره که میگن پیرمرد پیرزناشون اگه بخوان یکی رو نفرینن کنن میگن که خداکنه هیچ وقت هیچ چیزی رو فراموش نکنی

ومن میگم این بدترین نفرینه چون خیلی عذاب آوره که بخوای هی فراموش کنی تموم تلاشتو بکنی


وبعد هیچی به هیچی

روز از نو روزی از نو.




























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































دلشکستگیدورینبودنماهو روزودروغ
خجسته سرخود
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید