ویرگول
ورودثبت نام
پونه فلاح
پونه فلاح
خواندن ۲ دقیقه·۲۰ روز پیش

زود بزرگ نشدیم؟²

عروسک ها بهترین دوستم بودند،بعد از دیدن انیمیشن اسباب بازی ها همیشه فکر می‌کردم عروسک ها حرف می‌زنند و منتظرند تا ما از خانه بیرون برویم تا مهمانی شان را شروع کنند

انیمیشن اسباب بازی ها
انیمیشن اسباب بازی ها

چند باری هم التماسشان کردم تا با من حرف بزنند..اما هربار،چیزی به من نمی‌گفتند.

خرسی با نمک و کوچک داشتم،وقت هایی که از خانه بیرون می‌رفتم او غمگین بود،وقت هایی هم که برمی‌گشتم لبخند می‌زد..این حقیقت داشت!

اما من اینگونه خود را گول می‌زدم

بابا همیشه می‌گفت:

-شبا که همه خوابن،عروسکا بامن حرف می‌زنن

من حرفش را باور می‌کروم و هرشب در انتظار اینکه عروسکی با من حرف بزند در انتظار به خواب می‌رفتم.

همیشه فلش را به بابا می‌دادم تا از ببرد کافی‌نت و کارتون بریزد‌.

بعضی از عروسک ها ،با اندامی جالب..سوژه ی خنده من بودند!

😂
😂

به آنان السا،پرنسس صوفیا و انیمیشن باربی ها علاقه ی به شدت زیادی داشتم

آنا و السا..خیلی دوسشون دارم
آنا و السا..خیلی دوسشون دارم
پرنسس صوفیا
پرنسس صوفیا
تقریبا نصفشون رو دیدم
تقریبا نصفشون رو دیدم

من تیپ و لباسِ باربی ها را خیلی دوست داشتم

رنگ مورد علاقه ام صورتی بود.
رنگ مورد علاقه ام صورتی بود.

آنقدر که انیمیشن باربی هارا تماشا می‌کردم،به رقصیدنشان علاقه‌مند شده بودم و هرروز از روی آنها تقلید می‌کردم تا یک پرنسس زیبا شوم

می‌‌دونم کسی با رقصیدن پرنسس نمی‌شه😂.

سیندرلا زیاد می‌دیدم؛یادش بخیر!خیلی وقت است فراموشش کرده ام

مدت ها بود که سینمایی پنج انگشتی را تماشا می‌کردم و به وجود آدم های کوچک باور داشتم

سفید برفی را هم دوست داشتم

ولی سفید برفی،آنجور که باید سفید نبود!😂

ولی من رالف خرابکار را بیشتر از همه ترجیح می‌دهم

ایشون کیوت ترین شخصیته مورد علاقمه
ایشون کیوت ترین شخصیته مورد علاقمه

خلاصه تمام زندگی ام به کارتون متصل بود،شعر می‌خواندم و می‌رقصیدم..نقاشی می‌کشیدم و در صدای قه‌قه هایم غرق می‌شدم و دوست پیدا می‌کردم.عاشق آرایش کردن و لاک زدن بودم و در دنیای شیرین و صورتی کوچکم زیستم.

وسط کتاب داستان شنل قرمزی غوطه ور می‌شدم و مدام قیچی به دست موهایم را به نابودی می‌کشاندم.

من حرفه ای بودم؛در خرابکاری،درباز کردن رمز گوشی و در پیدا کردنِ وسیله آرایشی ای که از دست من قایم کرده اند.

من عجیبه بودم و حال،در دریایی از نگفته هایم غرق شده ام

در موسیقی شناور و نوشته هایم را در آغوش می‌گیرم




قسمت دوم هم منتشر شد

می‌دونم که مثل قسمت اول قشنگ نبود ولی خب../:

اگه مایل باشید قسمت سوم هم بزارم؟

ممنون که تا اینجا همراهی‌م کردین

_پونه فلاح






اسباب بازی‌هاانیمیشندوست
حرفِ ناگفته زیاد است ولی می‌گذریم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید