ویرگول
ورودثبت نام
سعیدیگانه
سعیدیگانه
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سریال شبیه پوست شیر | معرفی سریال دامر هیولا | داستان واقعی جفری دامر قاتل سریالی و روانی متجاوز

توی این ویدیو میخوام در مورد سریال شبیه پوست شیر صحبت کنم. این سریال اسمش هیولا -داستان جفری دامر هست و به روایت 10 فقره از 16 فقره قتل اثبات شده جفری دامر قاتل زنجیره ای آمریکا می‌پردازه که به نوعی سریالی شبیه به پوست شیر هستش. ? کلیک کنید ?????⚫?⚫????⚫?⚫?????

این سریال اسمش هیولا -داستان جفری دامر هست و به روایت 10 فقره از 16 فقره قتل اثبات شده جفری دامر قاتل زنجیره ای آمریکا می‌پردازه که به نوعی سریالی شبیه به پوست شیر هستش.

قسمت آخر پوست شیر هم منتشر شد و در نهایت به اتمام رسید، به همین خاطر در این ویدیو سریال های جایگزین پوست شیر که بهتون هیجان بیشتری بده رو معرفی می‌کنم، این قسمت سریال

Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story

رو معرفی میکنم که هوش از سرتون می‌پرونه. سریال شبیه پوست شیر در هالییود کم نیست اما این یکیش واقعا نوبره

مشاهده در یوتوب :

https://www.youtube.com/watch?v=fBy0GcyVXH4

مشاهده در آپارات :

https://www.aparat.com/v/EhgB9



معرفی سریالسریال پوست شیرسینماپوست شیرسریال جنایی
من سعید یگانه هستم، یه گیک و مهندس نرم افزار، برنامه نویس، دیجیتال مارکتر و سئو منیجر، کارآفرینی جسور، مشاور کسب و کار و تولید کننده محتوا، نویسنده حوزه تکنولوژی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید