ویرگول
ورودثبت نام
سعیدیگانه
سعیدیگانه
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

نکاتی که قبل از دیدن فصل دوم زخم کاری بازگشت باید بدانیم

سلام. من سعید هستم و در این نوشته کوتاه می‌خوام در مورد سریال زخم کاری 2 اثر محمد حسین مهدویان با شما صحبت کنم که فصل یک این سریال تونست بسیاری از افراد رو به خودش جذب کنه، قراره فصل دوم زخم کاری از جمعه 17 شهریور ماه از فیلیمو منتشر بشه. در یک ویدیو در مورد زخم کاری 2 صحبت کردم و تمام نکاتی که باید قبل از دیدن فصل دوم بدونید رو توضیح دادم، مواردی مثل اینکه داستان فصل دوم سریال زخم کاری چگونه خواهد بود و سناریوهای محتمل و همچنین بازیگرانی که به این فصل اضافه شدن و همچنین مرور فصل اول زخم کاری برای اونایی که داستان رو فراموش کردن همه و همه در این ویدیو قرار گرفته، در ضمن در سایت با سینما هم یه مقاله کامل در موردش نوشتم که با کلیک روی سریال زخم کاری 2 بازگشت می‌تونید اون رو مشاهده کنید.

من در ادامه ویدیو رو هم از کانال یوتوب با سینما قرار میدم هم از چنل آپارات با سینما، شما از هرکدوم که راحت تر بودین ببینید.

https://www.youtube.com/watch?v=OMCVnSXePa0



لینک ویدیو از چنل آپارات با سینما

https://www.aparat.com/v/qbmMU


کاور ویدیو تمام نکاتی که باید در مورد فصل دوم زخم کاری بدانیم
کاور ویدیو تمام نکاتی که باید در مورد فصل دوم زخم کاری بدانیم



زخم کاریزخم کاری 2فصل دوم زخم کاریزخم کاری بازگشتسریال زخم کاری
من سعید یگانه هستم، یه گیک و مهندس نرم افزار، برنامه نویس، دیجیتال مارکتر و سئو منیجر، کارآفرینی جسور، مشاور کسب و کار و تولید کننده محتوا، نویسنده حوزه تکنولوژی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید