ویرگول
ورودثبت نام
سجاد مهیایی
سجاد مهیایی
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

که چی بشه لعنتی...؟

همین الان که دارم می نویسم چیزی از درون با سکوت به من زل زده است.

میخوام از بحث داغ دیشبم با مهرداد بنویسم ولی انگار که دیگه اهمیتی نداره. انگار حضورم سبک شده. نیازی نمیبینم که بنویسم تا دیده شوم.

آرامش درونم رو متلاطم کرده. انگار باید کاری کنم ولی نمیدونم چکار.

دست میبرم به درونم و گره ای رو باز میکنم ولی انگار نه انگار. نه شادم نه غمگین. آرامم و متلاطم.

الان که دارم متن رو می نویسم دلم میخواد یک باد بیاد و منو با خودش ببره. برم به بالای سر مردم مشکل دار و بدون لبخند بهشون زل بزنم. بهشون بفهمونم که اینقدر اهمیت ندن به قضایا، که بگن :" که چی؟!"


میخوام برم در خونه ی آدمای پر مشکل و "بدبخت" بسط بشینم. بگم: که چی بشه؟

  • خب میخوام ازین فلاکت بیام بیرون
  • که چی بشه؟
  • میخوام پولدار شم
  • که چی بشه؟
  • میخوام به همه خواسته هام برسم
  • اخه که چی بشه لعنتی؟؟؟
  • خب میخوام بچه نق نق درونم رو ساکت کنم!!!!!
  • که چی اصن؟
  • می خوام یه ذره آرامش واسه خودم پیدا کنم...


اینجاست که یک سیلی رسیده میخوابم توی گوشش که بیدار شه.

  • خب همین. همین آرامش. میدونی آرامش بیرون نیست. من رفتم دنبالش. من به خیلی ازین چیزا که میگی رسیدم ولی آرامش پشت این چیزا قایم نشده. آرامش درونه. به شعاری بودن جمله ام فکر نکن وگرنه مجبور میشم یکی دیگه بخوابونم پای زیر اون گوش دیگه ات.


داد بزنم که آرامش رو باید از خودت یاد بگیری. آرامش رو باید پیدا کنی درون خودت. نه دور و برت. بگردی و بگردی درونت رو. ببینی چی آرومت میکنه.

اینجا با یه بشکن مثل جن ها دود شم برم هوا. آخه مگه من مسئول هدایت مردمم. بخدا همین که دارم تلنگر میزنم به آدما کلی از انرژی و روحم رو خسته میکنه. میخوام قضیه دیشب رو بگم که چقدر فرسایشی بحث میکردیم و نا امیدتر میشدم از ادامه حرف زدن......


ولی الان وقتشه که فقط به کارها و عادت های روتین برسم و با پلی لیست آروم اسپاتیفای حالم رو آروم نگه دارم.

آرامشکه چیچراخود شناسی
پسرکی به دنبال معنا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید