ویرگول
ورودثبت نام
SajjadAzar
SajjadAzar
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

لانگ دیستنس(رابطه احساسی از فاصله دور) جوابه ؟!

پیشگفتار : این نوشته صرفا تجربه شخصی نویسنده بوده و به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه توصیه های نوشته شده رو شما هم تست کنید.

واسه اکثر پسرا پیش امده که داشتن یه چرخی تو اینستاگرام میزدن و خیلی اتفاقی اینستاگرام یه پیج دختر بهشون ساجست میکنه و اون پسرم فالو ریکوئستو میده و اکسپت و باقی موارد...

ولی بزارید یه چیزیو صادقانه بگم: تو 95 درصد مواقع اینستاگرام هیچ دختریو به هیچ پسری ساجست نمیکنه و اینا فقط حرفایی که ما پسرا در میاریم واسه اینکه سره صحبتو باز کنیم. پس دخترای عزیز لطفا زیاد سخت نگیرید.

من اخیرا از یک رابطه به اصطلاح لانگ دیستنس یا همون رابطه احساسی از راه دور خارج شدم.(متاسفانه البته)

متاسفانش به خاطر اینه که حقیقتا از اون دختری که باهاش تو رابطه بودم خیلی خوشم میومد. شاید یکی از چند دختر واقعا بامزه ای بود که باهاش اشنا شده بودم.

اما واقعا لانگ دیستنس جوابه ؟ بستگی به دو طرف داره که در ابتدای امر اینکه چند سالتون باشه و دو اینکه چقد واقعا از همدیگه خوشتون بیاد(منظورم نه این قربون صدقه های صدمن یه غازی که داریم واسه هم میریم تو طول روز)

اگه تو سن پایینیت که باید بگم خیلی جواب نمیده لانگ دیستنس. اصن اگه تو سن پایینیت که بچه دنبال چیی تو لانگ دیستنس؟؟؟

دلیل اینکه میگم جواب نمیده، مخصوصا دختر اگه تو سن پایین باشه، اینه که خب توقع هایی که دختر پسر از هم دارن به هیچ وجه تو اون سن برآورده نمیشه مخصوصا توقع های احساسی دخترا که خب معمولا بیشتر از پسراس.

اما در کل باید بگم اون جایی که حالت خوبه، خب خوبه دیگه دردت چیه که بخوای عوضش کنی. اگه با کسی که تو رابطه ای حال میکنی واقعا، لانگ دیستنس واسه تو جواب میده.

من واقعا اون زمان لحظه شماری میکردم که ساعت کارم تموم بشه و بشینم تو ماشین و راه از محل کار تا خونه رو زنگ بزنم به دوست دخترم و صحبت کنم و اونم از روزش واسم بگه که چه اتفاقیی واسش افتاد و و و ...

حقیقتا من حالم خوب بود تو اون رابطه و سعی نکردم خرابش کنم ولی به هرحال اتفاقایی میوفته که مثل همیشه هیچوقت اونجوری که تو میخوای پیش نمیره.

حالا شما بگید. اگه تجربه مشابهی دارید برام بنویسید که چجوری هندلش کردید یا دارید میکنید.

لانگ دیستنسرابطه دور
آزاد زندگی کن، آزاد بمیر.برنامه نویس و شاید اهنگساز | openpars.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید