ویرگول
ورودثبت نام
سلامتی من
سلامتی من
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

مراحل ثبت مراجعه کننده و رژیم نویسی در سلامتی من

همانگونه که در مقالات قبلی هم متوجه شدید وب سایت سلامتی من وب سایت تخصصی کارشناسان و مشاوران و متخصصان تغذیه است. که به آنها این امکان را می دهد که ضمن ثبت و مدیریت مراجعه کنندگان بتوانند از طریق سیستم برای آنها رژیم نویسی و برنامه غذایی تنظیم کنند.

در این مقاله از سری مقالات معرفی امکانات سلامتی من قصد داریم مراحل ثبت مراجعه کننده، رژیم نویسی و چاپ رژیم غذایی تنظیم شده را آموزش دهیم.

مراحل  ثبت مراجعه کننده تا چاپ رژیم غذایی  در سلامتی من
مراحل ثبت مراجعه کننده تا چاپ رژیم غذایی در سلامتی من

همانگونه که در تصویر فوق مشاهده می کنید طی 5 مرحله متخصص تغذیه می تواند ثبت مراجعه کننده و رژیم نویسی را انجام دهد. که در ادامه تک تک مراحل را معرفی می کنیم.

1- ثبت مراجعه کننده:

در این مرحله متخصص با کلیک روی دکمه اضافه کردن مراجعه کننده و ظاهر شدن صفحه زیر اطلاعات اولیه مراجعه کننده خود را ثبت کند.

فرم ثبت مراجعه کننده
فرم ثبت مراجعه کننده

در این فرم می توانید اطلاعات اولیه بیمار خود را که اولین بار در سیستم ثبت می شود را وارد می کنید اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، جنسیت، سطح فعالیت، بیماری زمینه ای، سوابق دارویی، حساسیت های غذایی و یاد آمد غذایی را ثبت کنید.

اگر می خواهید تغذیه و روند پیشرفت بیمار خود را پیگیری کنید می توانید شماره تماس بیمار را وارد کنید.

همچنین اگر بیمار شما از قبل در سیستم موجود باشد می توانید از زبانه دوم افزودن سلامت جو تنها با اضافه کردن شماره موبایل و کلیک روی دکمه افزودن مراجعه کننده را به لیست خود اضافه کنید.


https://www.aparat.com/v/5SXOw


2- ایجاد پکیج:

ایجاد پکیج در واقع شروع ساختن پرونده برای مراجعه کننده است در هر بار مراجعه شما می توانید یک پکیج جدید برای مراجعه کننده ایجاد کنید.

برای ایجاد پکیج ابتدا روی گزینه پکیج ها که در ردیف نام بیمار قرار گرفته کلیک کنید. و در صفحه باز شده دکمه ایجاد پکیج برای این مراجعه کننده را کلیک کنید.

در این مرحله می توانید پکیج جدید ایجاد کنید یا یکی از پکیج های عمومی از قبل تنظیم شده را به این بیمار اضافه کنید.

پس از ثبت پکیج سه گزینه در صفحه جدید برای شما ظاهر می شود. این سه گزینه شامل تنظیم گروه غذایی، تنظیم رژیم غذایی و مشاهده رژیم غذایی می باشد.

3- تنظیم گروه غذایی:

در این مرحله اطلاعات تن سنجی بیمار ثبت شده و بر حسب این اطلاعات میزان انرژی مورد نیاز محاسبه و نهایتا گروههای غذایی تنظیم می شوند.

نمونه فرم  تنظیم گروه های غذایی
نمونه فرم تنظیم گروه های غذایی

پس از تنظیم گروههای غذایی دکمه ذخیره و ادامه را می زنیم تا به صفحه رژیم نویسی هدایت شویم و بر اساس گروههای غذایی تنظیم شده رژیم غذایی برای بیمار تنظیم کنیم.

4- رژیم نویسی و تنظیم رژیم غذایی:

در این مرحله شروع به رژیم نویسی بر اساس گروه های غذایی تعیین شده در مرحله قبل می کنیم. رژیم نویسی در سلامتی من به دو صورت انجام می شود رژیم دستی یا تایپی و رژیم سیستمی.

در رژیم تایپی شما رژیم غذایی را در یک صفحه ویرایشگر تایپ می کنید ولی در رژیم سیستمی شما با کمک سیستم و غذاهای موجود در سیستم رژیم را به صورت وعده به وعده انجام می دهید.

نمونه رژیم غذایی طراحی شده توسط متخصص تغذیه
نمونه رژیم غذایی طراحی شده توسط متخصص تغذیه

5- چاپ رژیم غذایی:

مرحله آخر پس از رژیم نویسی چاپ رژیم غذایی و تحویل آن به مراجعه کننده است در این مرحله می توانید بر اساس گزینه هایی که در اختیار شما گذاشته شده است ظاهر برگه رژیم غذایی را بر اساس سلیقه خودتان تغییر دهید.

برگه  رژیم غذایی آماده چاپ
برگه رژیم غذایی آماده چاپ

در فیلم زیر 5 مرحله فوق و طریقه رژیم نویسی در سلامتی من را مشاهده کنید.

https://www.aparat.com/v/flk8h

جهت ثبت نام روی لینک https://salamatiman.ir کلیک کنید.






رژیم غذاییرژیم نویسیسلامتی منمتخصص تغذیهبرنامه رژیم غذایی
وب سایت سلامتی من، وب سایت اختصاصی برای رژیم نویسی و پیگیری تغذیه ای است. از طریق سلامتی من متخصص تغذیه می تواند برای مراجعین خود رژیم بنویسد و رژیم غذایی آنها را کنترل کند.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید