ویرگول
ورودثبت نام
سمیرا بی پروا
سمیرا بی پروا
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

دختر قوی


هیچ میدونی وقتی همه منتظرتن تا از اون بالا سقوط کنی پایین در صورتی که خودت میدونی داری روی طناب راه میری یعنی چی؟
ببینم توام جرعت اینو داری که روی طناب راه بری؟
هر صبح دارم این امتحان پس میدم شب که میخوابم بدنم به قدری درد میکنه که نمیفهمم کی به خواب رفتم ولی همچنان چیزی که بقیه میخوان سقوط کردن منه چون فکر میکنن چیزی برای از دست دادن ندارم
ولی من خیلی چیزا برای از دست دادن دارم.

.

.

.

روزانه دارم با آدم هایی می جنگم که نمی‌فهمن و من باید هر بار قانعشون کنم که آقا کاری که میکنم، ضرری که میزنم به خودمه تو رو سننه؟

چقدر هممون داریم روی طناب راه میریم :)

چقدر طناب میتونه مثال آدم‌هایی باشه که اومدن یه تیکه از وجودمون کندن و بردن!

ولی با وجود این آدما تو قوی باش!!

ببین من چقدر قوی بودم توام عین من باش...??

دل نوشتهدختر قوی
از سال ۱۳۹۲ کارم رو در زمینه طراحی سایت، تولید محتوا، گرافیک و... آغاز کردم? با افتخار دهه هفتادی ام??
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید