ویرگول
ورودثبت نام
Darcy
Darcy
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

کتاب خوانی خود را توصیف کنید!


من کتاب خواندن را دوست دارم :)

احساس میکنم گیاهی در ذهنم است که با خواندن و نوشتن سیراب شده و رشد میکند.

دانستن و طبق دانسته هایم عمل کردن،برایم خوشایند است.

راکد بودن ذهنم ،مرا آزار میدهد و شاخه های خشک شده اش،وجودم را زخم میکند.

با این حال،هر انسانی،میل پنهانی به ترد شده های چرب دارد و تردی سبزیجات،گاهی تکراری و نامفهوم است.

بنابراین،من هم گاهی از این فعالیت مفید و شکوفنده،روی برمیگردانم؛چرا که تحت تاثیر دنیای مجازی قرار میگیرم.

محیط مجازی،اطلاعات را به بسته های کوچک انرژی زا تبدیل کرده است.اطلاعات کوانتومی شکل،براحتی قابل دسترس هستند و در لحظه پردازش میشوند.

پس احتمال اعتیاد به آنها نیز بالاتر است.دوپامین مغز از این پاداش های لحظه ای تغذیه میکند و بیشتر میخواهد.

باید کم کم خودم را از باتلاق چنین اعتیادی بیرون بکشم و تکانی به چرخ دنده های ذهنم بدهم تا به متمرکز کار کردن و تامل کردن عادت کند. ^O^

کتابعادت خوبانشاء نویسی به سبک ساناز
علاقه مند به فلسفه،ریاضیات و هر علمی که در جهت شناخت کیهان یاری ام کند!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید