ویرگول
ورودثبت نام
سنا عبادی
سنا عبادی
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

کوله پشتی 98 من!?

کوله پشتیه ، خیلی هم سنگینه مثلا :)
کوله پشتیه ، خیلی هم سنگینه مثلا :)

مدتیه که یه کوچولو تایم ندارم به ویرگول سر بزنم ولی همون چند باری که سر زدم ، اکثر تیتر ها رو به این صورت دیدم "کوله پشتی 98"!

دقیقا جریان رو نمیدونستم که قابلیت و پیشنهاد خود ویرگول هست و فکر کردم ایده ی دوستان هست و از هم کپی کردن!(عذر میخام)

امروز وقتی از دسکتاپم وارد ویرگول شدم اون بالا نواری دیدم که نوشته بود بیا کوله پشتیتو ببند و این حرفا!

منم الان میخام توی دو خط بنویسمش.

سال 97 رو میتونم با فاکتور گرفتن از اتفاقات تلخش یکی از بهترین سال زندگی حرفه ایم بدونم. خرداد همین سال بود که 3/4 مشکلات شخصی من تقریبا حل شده بود و من میتونستم بی دغذغه به علاقه ام که برنامه نویسی بود ادامه بدم یا بهتره بگم شروعش کنم!

و با برنامه ریزی هایی که انجام دادم و اون 1/4 مشکلات تونستم به 60 درصد اند پوینت های چند ماهه ام برسم و این منو قانع کرد!

و اینکه من از لحظه ی شروع سال 98 تصمیم دارم اشتباهات 97 رو خط بزنم و دقیقا متوجه شدم چه کنم. پس حتما به موفقیتم در این زمینه کمک شایانی خواهد داشت.

اول برنامه ریزی

دوم برنامه ریزی

سوم برنامه ریزی

به کمک تسک لیست ها ، ریمایندر ها ، کتاب های مفید ، فیلم های انگیزشی و روانشناسی برای خود اهداف کوتاه مدت با بازه های روزانه ، هفتگی و ماهانه طراحی کنید.


از برنامه ایی که میچیند حساب ببرید طوری که انگار رییس شما اونو براتون تهیه کرده و به آن عمل کنید.

همین!

حقیقت اونقدرا حوصله نداشتم که ببینم عرف نوشتن مقاله با این عنوان چیه و هرچی بود رو بی قائده اوردم رو صفحه ! فقط برای اینکه پستی که ویرگول پیشنهاد داده رو قبول کرده باشم:)

سال نوی همگی مبارک و امیدوارم سال خوبی همراه با سلامتی و پیشرفت و شادی داشته باشید.

سنا عبادی 28/12/1397 00:51 بامداد



کوله پشتی 98
توسعه دهنده اندروید | هم تیمی در coursee.org | در تلاش برای تبدیل رویا به واقعیت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید