ویرگول
ورودثبت نام
سارا نیک مرام
سارا نیک مرام
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

چرا شنا کردن را یاد نگیریم؟

کلاس آموزش شنا
کلاس آموزش شنا


فصل تابستان که می‌شود یکی از تفریح ما ایرانی ها رفتن و شیرجه زدن در آب استخر می‌شود.

یک جورهایی کافه گردی ما تبدیل به استخر گردی می‌شود و چقدر هم خوب می‌شود که استخر خودش کافه لب حوض آب داشته باشد!

من سارا در این مقاله یا بهتر هست بگم یادداشت، می‌خواهم در مورد استخر رفتن و شنا کردن یک تجربه و چند لینک خوب به شما معرفی کنم.

من شناگر نسبتا خوبی هستم اما بلد نیستم شنا کردن را به کسی آموزش بدهم. با یکی از دوستانم چند جلسه‌ای هست که استخر می‌رویم. اما دوستم شنا کردن بلد نیست و از لبه کم عمق استخر یک قدم هم فاصله نمی‌گیرد

همین موضوع باعث شد که به فکر آموزش شنای او باشم.

طبق معمول اولین چیزی که به آن متوسل می‌شویم گوگل جان است.

سرچ کردیم آموزش شنا در ارومیه و از بین نتایج پیدا شده به دنبال بهترین کلاس شنا گشتم.

آموزش شنا
آموزش شنا


لازم به ذکر هست که من ساکن ارومیه هستم و طبیعی هست که به دنبال کلاس شنا در ارومیه باشم.

بعد از باز کردن چند سایت مختلف، به سایت تخفیفی ویرا برگ رسیدم که قبلا هم در موردش نوشته بود.

ویرا برگ یه سایت خوب در ارومیه هست که برای همه چی تخفیف هم دارد!

یک مقاله در مورد معرفی بهترین کلاس شنا ارومیه که در آن مقاله نه تنها کلاس‌های آموزش شنا را معرفی کرده‌ بود بلکه از خود کلاس شنا تخفیف هم گرفته بود. و این شد که تصمیم گرفتیم برای دوستم همان لحظه دوره آموزش شنا رو خریداری کنم.

البته که منظورم از دوره کلاس عملی بود.

آموزش شنا برای بانوان و کودکان
آموزش شنا برای بانوان و کودکان


شاید این مقاله یک جورهایی تبلیغی هم باشد اما این آموزش آنقدر مفید بود که حیفم آمد این تجربه و تخفیف جالب و جذاب ویرا برگ را به شما هم معرفی نکنم.


[ این مقاله را هم از دست ندهید: در تابستانی داغ، استخری خنک می چسبد! ]


در کل تفریح زمانی می‌چسبد که آدم یک پایه و دوست و همراه هم داشته باشد. خیلی بد است که تو خودت تنهایی بری شنا و دوستت لبه استخر با بچه ها آب تنی کنه!

اگر قیمت کلاس شنا برای شما هم مهم است و دوست دارید از بهترین مربی شنا ولی با قیمتی ارزان دوره عملی شنا رو یادبگیرید حتما به سایت ویرا بَرگ سری بزنید.

virabarg.com

تا مقاله و خاطره و یادداشتی دیگر به درود.


کلاس شناآموزش شنادوره شناشنا
عاشق مطالعه و نوشتن در حوزه های مدیریت کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ هستم و امید آنکه از این پس بتوانم از تجربیاتم با شما در میان بگذارم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید