ویرگول
ورودثبت نام
Sarah Hashemi
Sarah Hashemi
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

کمی فکر کنیم ما همگی بازیگران نظام سرمایه داری هستیم.

زورگویی به قشر ضعیف، کاری که تفریبا 90% ما در زندگی میکنیم.

برا همین منم چند وقته دارم تمرین میکنم که به همه زور بگم نه فقط به قشر ضعیف (وینک = چشمک منظورمه)

در یکی از استارت‌آپ‌های دوستان و نزدیک ما ، با مدیریت انسان‌هایی بسیار شریف که مطمئنم خودشونم از ماهیت کارشون خبر نداشتند که چقدر ظالمانه‌است، اتفاقی افتاد که مدت‌هاست ذهن من رو درگیر کرده.

داستان چی بود ؟ شرکت حدود 200 کارمند دارد.ریز هزینه‌ها چیست حقوق های چند ده میلیونی تا یک میلیونی، پاداش، کادو و جایزهایی به همین مبالغ، هزینه های بازاریابی میلیاردی، ایونت‌های میلیونی ووو .....

به علت اوضاع خراب اقتصادی تصمیم به کاهش هزینه ها گرفته شد، یکی از معدود تصمیمات برای کاهش هزینه‌ها چی بود ؟ هزینه اضافه کار آبدارچی شرکت که از قضا جزو پنج نفر صادق و درستکار شرکت بود رو قطع کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تا صبح هم علامت تعجب بگذارم بازم کمه، همدیگر رو بیدار کنیم.


سرمایه‌داریکپیتالیسماستارت آپ
من سارا هدایت یک تیم استارت آپی رو میکنم به اسم "وینک"، چندین ساله با نوشتن خودمو آروم میکنم اما یکساله که فهمیدم با نوشتن راحت‌تر حرفای دلمو میزنم، پس مینویسم که حرف بزنم :) winkapp.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید