ویرگول
ورودثبت نام
#ساحل
#ساحل
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سلطان قلبم

سلطان قلبم
در این جهان دو پهلو فقط
در کنارِ تو میشود یک عمر آسوده خاطر ماند
تو تنها دلگرمیِ من
در این روزگار سرد و تاریک هستی...
در کنارِ تو در نزدیکیِ تو‌
فارغ از این جهانم...
تو برایِ من یک بغل امنیت را میسازی
تو را به سَبکِ شاعرانه در خاطرات
قلبم هک میکنم...
دوستت دارم پادشاهِ قَصرم!

.
‌‌ بهتر از هر زمان
حسّی میدهی بر قلب من
بهتر از آن زمان ، که
در آغوش گرمت خزیدم
با بودنت
اذنِ تپیدن و نفس کشیدن می دهی
نفسم در سینه
حبس وُ خیره در چشمت ،
گم می شوم
لابلا‌ ےِ حرفا هایت
وقتی دوستت دارم را از، زبانت می شنوم،، دوباره متولد میشوم دلبرا



.

سلطان قلبممحبوب مندوستت دارمعاشقیحریم دل
همین که چمدانت را برمیداری همه میپرسند میخواهی کجا بروی؟ اماوقتی یک عمر تنهایی هیچکس ازتو نمیپرسد کجایی!، انگار همین چمدان لعنتی تمام ترس مردم از سفر است هیچکس از تنهایی تو نمی ترسد!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید