ویرگول
ورودثبت نام
shabnamnadery
shabnamnadery
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

5 تکنیک حال خوب کن ، که هر زنی باید بداند


5 تکنیک حال خوب کن که هر زنی باید بداند. بله من می خواهم با شما در مود این تکنیک ها صحبت کنم. کارهایی که هم میتواند به رشد فردی ما کمک کند و هم کسب و کار ما را رونق دهد و هم روابط ما را درست و تنظیم کند.

خب بگذارید برگردم کمی عقب تر. داستان من، از دیروز شروع شد.دیروز اول صبح به سرم زد بعد از چند وقت بروم روی ترازو.به خودم قول داده بودم که حالا حالاها پایم را روی ترازو نگذارم. فایده اش چیست.هرچقدر خودت را صاف و کشیده کنی، یا عقربه ها را تنظیم کنی و تکان دهی، یا سعی کنی به جای آن که شب روی ترازو بروی، صبح ناشتا بروی. به هرحال آن اتفاقی که باید بیفتد میافتد.

انگیزشی
انگیزشی

روزتان را با چیزهایی که دوست دارید شروع کنید، نه با چیزهایی که دوست ندارید

بله من بر خلاف قول و قراری که با خودم گذاشته بودم ، سر صبحی رفتم روی ترازو. عدد روی ترازو را ،هی برانداز کردم، هی برانداز کردم.اول فکر کردم تاری دید دارم و یا هنوز چشم هایم کامل باز نشده اند. چراغ را روشن کردم و بله . آن اتفاقی که نباید می افتاد ، افتاد.

مدرسه کسب و کار بانوان ( کارژول) ، را دنبال کنید.

باورم نمی شد در یک ماه ،آن همه وزنم زیاد شده باشد.خب دیدن شماره ای که نباید می دیدم همان و گرفتگی حال و روزم همان .خواستم برای نکته اول به شما بگویم:

یکی از آن ، 5 تکنیک حال خوب کن این است که:
سعی کنیم روزمان را با چیزهایی که دوست داریم و حال ما را خوب می کند شروع کنیم.

-عطر بزنید

مثلا عطری که دوست داریم بزنیم، و از بوی خوشش مدهوش شویم. اتفاقا همان عطری را بزنیم که سالی یکبار برای مهمانی های آن چنانی نگهش داشته ایم.

-عکس ببینیم

بله خب، دیدن عکس های زیبا، مثل عکس منظره، دکوراسیون منزل و عکس های فان و شاد خیلی حال خوب کن هستند.

_بخندیم

میدانید یکی از کاراهی روتین من چیست. می روم روبروی آینه می ایستم و حسابی حال خودم را میپرسم و به خودم لبخند میزنم و گاهی هم با یادآوری سوتی هایی که داده ام ، می زنم زیر خنده و کلی با خودم خوشحال و شاد می شوم. شما هم امتحان کنید.

موفقیت
موفقیت

اخبار بد و منفی را گوش نکنید

در ادامه ی روز ، وقتی حالم با دیدن آن عدد نا به هنجار اضافه وزن همچنان ناخوشایند بود، گوشی را برداشتم تا چت هایم را نگاهی بیندازم.خب از آنجا که خیلی کنجکاو هستم ، باید همه پیام ها را باز کنم و صوتها را بشنوم. با دیدن یک پیام ناشناس و شنیدن چندین فایل صوتی که کسی برایم ارسال کرده بود. شد آنچه نباید می شد.


میدانم که بی صبرانه دوست دارید ادامه مقاله ام را بخوانید. برای همین به شما پیشنهاد می دهم به آدرس زیر سری بزنید و از آنجا ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

5 تکنیک حال خوب کن ، که هر زنی باید بداند


در ضمن خیلی خوشحال میشوم با نظرات مثبتتان ، من را به ادامه نوشتن تشویق کنید.(ایموجی خنده )


شبنم نادری. مدیر مدرسه کسب و کار بانوان ( کارژول)

آدرس ما در اینستاگرام: @karjol.ir




انگیزشیزنانموفقیتکسب و کارحال خوب
شبنم نادری / مدیر اولین مدرسه آنلاین کسب و کار بانوان: کارژول /محقق و نوینسده/مدرس دانشگاه/ دکترای مدیریت کسب و کار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید